Nee, maar dat kunnen er nooit zo veel zijn dat het zo druk is in een supermarkt of op de markt op een maandagmiddag.quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef Frank-NL het volgende:
Natuurlijk werken bejaarden en huisvrouwen niet, idioot. Doe niet zo naief met je kuttopic.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef DaanA het volgende:
Nee, maar dat kunnen er nooit zo veel zijn dat het zo druk is in een supermarkt of op de markt op een maandagmiddag.
Het is niet zo dat 50% van de volwassenen niet werkt. Hoop ik tenminste...
Gastquote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, maar dat kunnen er nooit zo veel zijn dat het zo druk is in een supermarkt of op de markt op een maandagmiddag.
Het is niet zo dat 50% van de volwassenen niet werkt. Hoop ik tenminste...
En allochtonen, zie OP.quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef Frank-NL het volgende:
Natuurlijk werken bejaarden en huisvrouwen niet, idioot. Doe niet zo naief met je kuttopic.
Nou ja, laat ik het zo zeggen: toen ik nog studeerde, waren de supermarkten in Eindhoven op maandag overdag echt vrijwel leeg. Ik snap niet hoezo dat in Amsterdam niet zo is, maar het wel overwegend paupervolk is dat je in de supermarkt tegenkomt op zo'n tijdstip.quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef TNA het volgende:
[..]
GastWat voor beeld van statistiek heb je echt?
Eindhovenquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: toen ik nog studeerde, waren de supermarkten in Eindhoven op maandag overdag echt vrijwel leeg. Ik snap niet hoezo dat in Amsterdam niet zo is, maar het wel overwegend paupervolk is dat je in de supermarkt tegenkomt op zo'n tijdstip.
Kijk eens naar mijn avatar.quote:Op maandag 20 april 2009 15:30 schreef valek het volgende:
Je woont in Amsterdam. Daar komt al geen fatsoenlijke hond vandaan, laat staan mensen. Oh ja,
6-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie ik niet. Heb FOK zo ingesteld dat ik geen avatars en zo zie. Dus ik weet niet wat je avatar is.quote:
Vandaar dat die van jouw zo lelijk is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef valek het volgende:
[..]
Zie ik niet. Heb FOK zo ingesteld dat ik geen avatars en zo zie. Dus ik weet niet wat je avatar is.
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vandaar dat die van jouw zo lelijk is.
Ik heb 1x in de 2 weken smaandags vrij. Ik denk dat genoeg mensen dat hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef Inverted_World het volgende:
Inderdaad, dat vraag ik me ook af, ik moet vandaag van 1 tot 9 werken, zie ik om 12 uur als ik naar mn werk loop alle terrasjes vol zitten, en allemaal gasten met pils en zoMoeten ze niet werken inderdaad.
Het roept wel wat jaloezie op, het geen werk hebben gedeelte niet, maar het bier wel.![]()
Dat zijn er in ieder geval goed veel dan want het zat helemaal vol in Amersfoort.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb 1x in de 2 weken smaandags vrij. Ik denk dat genoeg mensen dat hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |