WTF gebeurt daar zegquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_een_stokkie.html![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF gebeurt daar zeg
Wilde die gast dat zelf??
quote:Hey ik ben Bas, ik kan computere in het ziekenhuis, maar niet lang. dan krijg ik koppijn. ik heb idd een gebroke neus, junkbeen en een scheur in mn schedel bij mn slaap. ik heb in t ziekenhuis nog n hartaanval gehad, omdat er vocht in mn schedel kwam. die kk davi moet egt veroordeeld worde voor poging tot doodslag. tNx voor sUpp0rt
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef NJ het volgende:
Pizzakoppo, afgelopen vrijdag nog een PM gehad met een laatste waarschuwing waar ik je eigenlijk al een ban had moeten geven. Die heeft niets geholpen dus kennelijk werkt het niet met afkoelbans en met PM's. Dan doen we het gewoon een tijdje zonder je. Mail rond kerst maar. Of niet.
Zo onterecht vooralquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:15 schreef Kopbal het volgende:
Pizzakoppo een ban, dat krijg je met die Feyenoord-FA's.![]()
Zet deze lijn voortquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Het is rigoureus, maar hij heeft al vaker mazzel gehad. Voorbeeld: Vorige week door FA's gewaarschuwd, allerlaatste kans, bij de eerst volgende troll exit. binnen 20 minuten deed hij het toch weer.
Die heb ik maar even laten gaan. Inmiddels weer 2 dagen verziekend bezig, tja.. sorry hoor. Hoeveel kansen wil je?
Hier gebeurt het ook erg vaak. Zitten in de buurt 2 gekkenhuizen, allebei vlakbij het spoor. Geloof dat die machinisten ook extra betaald krijgen als ze het stuk Zaandam - Alkmaar willen rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier springen ze graag voor de trein. Ik heb wel eens een stuk van een romp, een arm en een stuk wat ik niet meer kon plaatsen zien liggen.
3:01:27?quote:
26 Minuten over 5 km.quote:
WR staat op 12:37.37, dus je zal er nog een schepje bovenop moeten doen.quote:
Gesprek gehad, bloed geprikt en een nieuwe afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
succes, laat je even weten hoe het is?
Hehe, das echt ziek trouwens. Ik ben tevreden als ik de 24 minuten grens zou doorbreken. En dat vind ik voor mezelf al bijzonder hard.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
WR staat op 12:37.37, dus je zal er nog een schepje bovenop moeten doen.
Oe, uuuh. Ik had vanochtend even vluchtig gekeken, maar volgens mij zit er vandaag nog best wel wat tussen hoor. Zo na het douchen even kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga je nog mee met die pick van morgen Breach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |