En we zwaaien met z'n allen naar Den Haagquote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad ja, had het niet van hem verwacht. De kans is dan groot dat het![]()
Ado is, want ado heeft nog t moeilijkste programma.
dat is gunstigquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben de pauze doorgewerkt, dus mag om 3 uur weg
en als je andersom gaat zitten?quote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit buiten in de zon met de laptop op schoot en een reflecterend scherm waar ik bijna niks op zie.
Heel herkenbaar, en andersom zitten heeft ook geen zinquote:Op maandag 20 april 2009 14:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit buiten in de zon met de laptop op schoot en een reflecterend scherm waar ik bijna niks op zie.
dan moet je in de schaduw gaan zittenquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, en andersom zitten heeft ook geen zin
Nouja, mijn lichaam is al zo witquote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je in de schaduw gaan zitten
quote:Op maandag 20 april 2009 14:25 schreef Rikketik het volgende:
In de schaduw zie ik nog wel wat, maar dan word ik niet bruin.
tjah, het is het een of het anderquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, mijn lichaam is al zo witZon kan ik goed gebruiken
Of ze maken laptopschermen gewoon zo dat ze niet zo erg reflecteren dat je niets meer zietquote:Op maandag 20 april 2009 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
tjah, het is het een of het ander
schijnt niet zo makkelijk te zijn als het klinktquote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ze maken laptopschermen gewoon zo dat ze niet zo erg reflecteren dat je niets meer ziet
ze moesten nog wat inhalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |