Wel blijven updaten dan hè?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Vooruit, ik zal eens kijken of ik die in de buurt bij een dierenwinkel op de kop kan tikken.
Voor Charlie is het mss sneller, voor mensen die hun honden liever niet trainen met snoep is het niks.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Maar 't hoeft toch ook niet per se nodig te zijn? Charlie vindt het heeeeeeeeeeeeeel leuk om te doen, én 't is sneller. Nou ja, waarom dan niet
Ooh zo fucking herkenbaar. Gisteren heeft hij boven mn sloffen gekwijld, wachtend op wat lekkers. Echt helemaal natquote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt een raar stelHonden die niets voor iets lekkers willen doen?
![]()
Charlie moet altijd zitten en wachten voor zn eten, meestal een paar seconden gewoon zodat hij weet dat wij nog immer de baas zijn, óók over t voer, maar dan vallen er gewoon al letterlijk druppels kwijl op de grond
(en dat maakt me héél blij na nierprobleem Max)
Ik zou eigenlijk eerst met een iets makkelijkere oefening beginnen, ook zodat je het zelf even helemaal doorhebtquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
Hey trouwens ;
Ik wil vandaag met Baloe aan de slag gaan om zn speeltjes op te ruimen terug in zn bak.
HOE pak ik dat precies aan?
Het laatste wat je toch ooit zou willen is dat je hond gaat blaffen voor koekjesquote:Woef!
Ga voor de hond staan en doe een hapje voor zijn neus houden.
doe dit net zo lang tot hij een keer blaft.
zeg dan 'goedzo, woef!' en geef hem dat hapje.
voortaan als jij 'woef'zegt blaft hij gezellig mee!
Ik heb mijn hand op die manier gehouden zonder woord, en de meeste honden gaan dan wel kijken wat er met die hand is, willen zeeven snuffelen enzo dus gaat de neus richting hand CLICKquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:
En hoe pak ik dat dan concreet aan?
" Baloe raak mn hand" ?
Soms is het wel grappig. De hond van mn zus kan blaffen voor zn speelgoed.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
'k Zit wat kunstjes enzo te googlen nu, kom ik dit tegen
[..]
Het laatste wat je toch ooit zou willen is dat je hond gaat blaffen voor koekjes
Oke, en dat doe je hoevaak? En wanneer de andere hand? En wanneer koppel ik er een commando aan? En welk?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mijn hand op die manier gehouden zonder woord, en de meeste honden gaan dan wel kijken wat er met die hand is, willen zeeven snuffelen enzo dus gaat de neus richting hand CLICK
coole hondquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
Net met de clicker high five geleerd. Dacht dat 't moeilijk zou worden omdat ie altijd zo met zn beide voorpoten wil, maar hij had t weer snel door, omdat ik met de clicker dus precies goed kan klikken. Gelijk daarna andere handbewegingen die bijna t zelfde zijn, ging ook goed
Maar nu denk je verkeerd!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
'k Zit wat kunstjes enzo te googlen nu, kom ik dit tegen
[..]
Het laatste wat je toch ooit zou willen is dat je hond gaat blaffen voor koekjes
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
Totdat ie m goed doorheeftDan kan de andere hand erbij, maar in 10 minuten 3 touches zal wel lastig worden
Ik zeg touch
En benoemen komt altijd als allerlaatst, als hij de handeling helemaal door heeft. Hand op en t woord, hij doet t, click.
Ik kan niet precies zeggen hoe vaak, ligt aan de hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |