http://wereldregio.nl/quote:> Schietpartij in Zierikzee; mogelijk slachtoffers
In de Kreefstraat in Zierikzee is geen kwartier geleden een schietpartij geweest. Of er slachtoffers zijn is nog niet bekend.Meerdere ambulances zijn ter plaatse gegaan. Via msn wordt er door kinderen uit de directe omgeving veel informatie uitgewisseld. Die informatie is onbetrouwbaar, maar daarin wordt wel ovcer slachtoffers gesproken. De politie kan op dit moment - 23.50 uur - nog geen informatie verstrekken.
> Schietpartij (vervolg)
Het incident zou in de Oesterstraat in Zierikzee zijn. Veel hulpverleners zijn ter plaatse. Ambulances, politie, recherche, forenisich onderzoekers. Of er slachtoffers zijn is nog niet bevestigd. wordt vervolgd
> Grote angst voor dodelijke slachtoffers
Via internet komen nu berichten, dat er twee kinderen van 17 en 8 jaar het slachtoffer van het drama zijn geworden. Het betreft de familie, die enige tijd geleden in WereldRegio al een noodkreet liet horen zich onveilig te voelen door het aggressieve gedrag van de ex-man en vader. De politie kan dit nog niet bevestigen. Dit is dus alleen informatie die nu via het internet wordt verspreid.
Hm, daar wordt niet die Kreeftstraat genoemd waar ook ambulance en MMT naartoe zijn gestuurd...quote:
In het eerste bericht wel, en de straten liggen naast elkaar. Dus ik zou niet teveel van de meldingen uit gaanquote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, daar wordt niet die Kreeftstraat genoemd waar ook ambulance en MMT naartoe zijn gestuurd...
Hmja, maar vreemd dat er op twee totaal verschillende momenten ambulances én MMT worden opgeroepen... En ook op specifieke adressen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
In het eerste bericht wel, en de straten liggen naast elkaar. Dus ik zou niet teveel van de meldingen uit gaan
Hmja, ziet er niet goed uitquote:Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Fredo55 het volgende:
Ik kreeg al een melding van OvD-Noord.
Misschien dat het Zeesterpad er ook te maken mee heeft, dat ligt weer net naast de Kreeftenstraat.
Jeetje zeg.
Ik vind het tijdsverschil ook behoorlijk opvallendquote:Op zondag 7 maart 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmja, maar vreemd dat er op twee totaal verschillende momenten ambulances én MMT worden opgeroepen... En ook op specifieke adressen.
quote:22:12:59 06-03-10 GROUP-1 graag contact MkA geld-zuid
0923993 MKA Veiligheidsregio Gelderland Zuid (Traumaheli Life-Line-3 - MMT)
Begreep van iemand op twitter dat de Lifeliner 3 wel vliegt en rest idd bus is in de avond.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het tijdsverschil ook behoorlijk opvallend
Maar het is nog maar 1 MMT hè, die uit Rotterdam (en die komen met de bus, niet met de heli).
Al kan die uit Gelderland er ook zijn, door deze melding:
[..]
Ja, klopt, LL3 vliegt 's nachts, de rest binnenkort ookquote:Op zondag 7 maart 2010 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Begreep van iemand op twitter dat de Lifeliner 3 wel vliegt en rest idd bus is in de avond.
Het verschil in adressen blijft raar.
Inderdaad, de lifeliner moet naar een ander adres dan brandweer Middelburg.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het verschil in adressen blijft raar.
Yup, en paar ambulances ook. En 22:00 uur vs 23:40 uur....quote:Op zondag 7 maart 2010 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Inderdaad, de lifeliner moet naar een ander adres dan brandweer Middelburg.
quote:Zierikzee 2 lijkwagens ter plaatse, slachtoffer Kreefstraat wellicht als dader. Persvoorlichter ook ter plaatse maar zegt niks
Blijkbaar hebben ze dader neergeschoten/gepakt in de Kreefstraat terwijl de eerste schietpartij in de Oesterstraat was. P2000 gaf dus blijkbaar zeker goede infoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:35 schreef Piles het volgende:
Jullie moeten je echt niet zo blind staren op P2000![]()
Er wordt zoveel via C2000/gsm gedaan, terwijl de alarmeringen iets totaal anders zegt.
Misschien is de ene straat nog te gevaarlijk, dus wordt iedereen naar een andere gestuurd, je weet het niet.
In dit geval dan wellicht wel, maar je kunt een alarmering niet als volledige waarheid aannemen. Dat is wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dader neergeschoten/gepakt in de Kreefstraat terwijl de eerste schietpartij in de Oesterstraat was. P2000 gaf dus blijkbaar zeker goede info.
Nee, eens. Maar het leek er hier toch sterk op dat er op twee verschillende plaatsen iets aan de hand was.. Dat 't dus niet zomaar een deur verder was ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
In dit geval dan wellicht wel, maar je kunt een alarmering niet als volledige waarheid aannemen. Dat is wat ik wil zeggen.
Das waarquote:Op zondag 7 maart 2010 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar het leek er hier toch sterk op dat er op twee verschillende plaatsen iets aan de hand was.. Dat 't dus niet zomaar een deur verder was ofzo.
In mijn ogen 3 verschillende plaatsen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, eens. Maar het leek er hier toch sterk op dat er op twee verschillende plaatsen iets aan de hand was.. Dat 't dus niet zomaar een deur verder was ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |