Kan niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt in dat soort dingen (gelukkig maar). Maarja als het gebeurt kan het ook bij jezelf gebeuren. Simple as thatquote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dit klinkt dus niet als iemand die al wat heeft meegemaakt.
Ik heb genoeg erge dingen meegemaakt, je schrikt er niet minder van als je het vaker meemaakt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt in dat soort dingen (gelukkig maar). Maarja als het gebeurt kan het ook bij jezelf gebeuren. Simple as that
quote:
Een of andere gast moest mij ook hebben voor oud zeer (vriend van me heeft zijn vriend ooit eens getackeld waardoor hij met z'n gezicht in 't glas viel), maar volgens mij durfde hij niet meer toen hij zag dat ik bijzonder kalm bleef terwijl hij stond te razenquote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef JonKeL het volgende:
Van het weekend was het bij mij ook flink rellen. De stoelen en tafels vlogen over het terras. Zootje molukkers moesten iemand hebben
quote:Op 20 April 2009 10:36 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb jij een levendige fantasie!
[Singles] openen de jacht op het geheime stelletje!
KF-post approved.quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
Wat ik net zei overdreef ik wel een beetje hoor
En ik heb ook niet veel meegemaakt nee, gelukkig maar
Maar ik kan opzich wel goed tegen dat soort dingen...
Vorig jaar heb ik ook geholpen om een lijk uit het water te halen, wat er 26 uur in lag, bij een dagje meelopen met de politie, voor mijn sollicitatie...
Daar heb ik ook niet minder door geslapen.
Ik word alleen gewoon kwaad van de gedachte dan mensen in staat zijn elkaar zoiets aan te doen...
In mijn lievelingsclub was 2 maanden terug ook zoiets gebeurd, maar dat was niet zo heftig als dit...
Je kon bij haar gewoon haar mond inkijken via haar wang !
Dat kan ik niet gaan uitleggenquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waar slaat die PM op Automatic...
[..]
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
KF Schrikt, zegt vervolgens dat hij zijn vertrouwen in de mensheid wat meer kwijt is en iedereen valt erover.
Ja, als je iets dergelijks nooit hebt meegemaakt, kun je daar best van slag van raken en tijdelijk je vertrouwen kwijt zijn.
Ik vind het vrij normaal dat je even anders tegen de dingen aan kijkt.
Ik kan toch uitleggen waarom ik weet dat ik tegen schokkende dingen kan ??quote:
Zozo dat is nieuw.quote:# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Ja precies, je vriendin had ook dood kunnen zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Een ex van me liep net ook via de sms weer lastig te doen over iets wat totaal onbelangrijk is...
Daar ben ik ook tegen uitgevallen, omdat er veel ergere dingen zijn...
Daar is de post nog niet minder KF omquote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan toch uitleggen waarom ik weet dat ik tegen schokkende dingen kan ??
Gebbetjequote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja precies, je vriendin had ook dood kunnen zijn.
Dat er ergere dingen zijn, betekent natuurlijk niet dat je niet meer zou mogen zeiken over niksquote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Een ex van me liep net ook via de sms weer lastig te doen over iets wat totaal onbelangrijk is...
beargumenteer ik mijn posts normaal wel dan ?quote:
je wil het nog steeds niet zeggen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
[..]
Zozo dat is nieuw.
Ben zeker te lang hier niet actief geweest. :|
Dit snap ik nou nooit. Jah er gebeuren ergere dingen in de wereld. Betekend niet dat iets 'kleins' of 'simpels' niet erg in de ogen kan zijn voor een ander. Dat er honger is in Afrika betekent nog niet dat ik maar niet mag zeuren over dat ik honger heb maar niks lekkers in huis heb.quote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
Dat bedoel ik...
Ze bleef doordrammen er over...quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat er ergere dingen zijn, betekent natuurlijk niet dat je niet meer zou mogen zeiken over niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |