Kan niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt in dat soort dingen (gelukkig maar). Maarja als het gebeurt kan het ook bij jezelf gebeuren. Simple as thatquote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dit klinkt dus niet als iemand die al wat heeft meegemaakt.
Ik heb genoeg erge dingen meegemaakt, je schrikt er niet minder van als je het vaker meemaakt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik veel heb meegemaakt in dat soort dingen (gelukkig maar). Maarja als het gebeurt kan het ook bij jezelf gebeuren. Simple as that
quote:
Een of andere gast moest mij ook hebben voor oud zeer (vriend van me heeft zijn vriend ooit eens getackeld waardoor hij met z'n gezicht in 't glas viel), maar volgens mij durfde hij niet meer toen hij zag dat ik bijzonder kalm bleef terwijl hij stond te razenquote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef JonKeL het volgende:
Van het weekend was het bij mij ook flink rellen. De stoelen en tafels vlogen over het terras. Zootje molukkers moesten iemand hebben
quote:Op 20 April 2009 10:36 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb jij een levendige fantasie!
[Singles] openen de jacht op het geheime stelletje!
KF-post approved.quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
Wat ik net zei overdreef ik wel een beetje hoor
En ik heb ook niet veel meegemaakt nee, gelukkig maar
Maar ik kan opzich wel goed tegen dat soort dingen...
Vorig jaar heb ik ook geholpen om een lijk uit het water te halen, wat er 26 uur in lag, bij een dagje meelopen met de politie, voor mijn sollicitatie...
Daar heb ik ook niet minder door geslapen.
Ik word alleen gewoon kwaad van de gedachte dan mensen in staat zijn elkaar zoiets aan te doen...
In mijn lievelingsclub was 2 maanden terug ook zoiets gebeurd, maar dat was niet zo heftig als dit...
Je kon bij haar gewoon haar mond inkijken via haar wang !
Dat kan ik niet gaan uitleggenquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waar slaat die PM op Automatic...
[..]
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
KF Schrikt, zegt vervolgens dat hij zijn vertrouwen in de mensheid wat meer kwijt is en iedereen valt erover.
Ja, als je iets dergelijks nooit hebt meegemaakt, kun je daar best van slag van raken en tijdelijk je vertrouwen kwijt zijn.
Ik vind het vrij normaal dat je even anders tegen de dingen aan kijkt.
Ik kan toch uitleggen waarom ik weet dat ik tegen schokkende dingen kan ??quote:
Zozo dat is nieuw.quote:# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Ja precies, je vriendin had ook dood kunnen zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Een ex van me liep net ook via de sms weer lastig te doen over iets wat totaal onbelangrijk is...
Daar ben ik ook tegen uitgevallen, omdat er veel ergere dingen zijn...
Daar is de post nog niet minder KF omquote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan toch uitleggen waarom ik weet dat ik tegen schokkende dingen kan ??
Gebbetjequote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja precies, je vriendin had ook dood kunnen zijn.
Dat er ergere dingen zijn, betekent natuurlijk niet dat je niet meer zou mogen zeiken over niksquote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Een ex van me liep net ook via de sms weer lastig te doen over iets wat totaal onbelangrijk is...
beargumenteer ik mijn posts normaal wel dan ?quote:
je wil het nog steeds niet zeggen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
[..]
Zozo dat is nieuw.
Ben zeker te lang hier niet actief geweest. :|
Dit snap ik nou nooit. Jah er gebeuren ergere dingen in de wereld. Betekend niet dat iets 'kleins' of 'simpels' niet erg in de ogen kan zijn voor een ander. Dat er honger is in Afrika betekent nog niet dat ik maar niet mag zeuren over dat ik honger heb maar niks lekkers in huis heb.quote:Op maandag 20 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
Dat bedoel ik...
Ze bleef doordrammen er over...quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat er ergere dingen zijn, betekent natuurlijk niet dat je niet meer zou mogen zeiken over niks
Een deel van zijn lijstje kunnen we wel invullenquote:
Een teken dat je dus vaker moet komenquote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede morgen allemaal
[..]
Zozo dat is nieuw.
Ben zeker te lang hier niet actief geweest. :|
Dat was geen beargumentatie, dat was proberen te bewijzen dat je alle wijsheid in pacht heb door 1 gebeurtenis.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
beargumenteer ik mijn posts normaal wel dan ?
Ja daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit snap ik nou nooit. Jah er gebeuren ergere dingen in de wereld. Betekend niet dat iets 'kleins' of 'simpels' niet erg in de ogen kan zijn voor een ander. Dat er honger is in Afrika betekent nog niet dat ik maar niet mag zeuren over dat ik honger heb maar niks lekkers in huis heb.
Wat niet betekent dat je natuurlijk niet mag zeggen hoe zinloos het is of dat iemand zich om niks druk maakt
Of een teken dat ik een druk bestaand leven lijeidttdttdtd (care wat het is)quote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een teken dat je dus vaker moet komen
Heb je al opgezocht wat een gebbetje is ?quote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was geen beargumentatie, dat was proberen te bewijzen dat je alle wijsheid in pacht heb door 1 gebeurtenis.
Ik hoef pas om 14.45 in Tilburg te zijn, dus ik heb nog evenquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef liefie_ het volgende:
nou niet zo fris en fruitig, maar het zal moeten
Nadat ik je 10 minuten geleden welkom heette in het uitgaansleven, wil ik je nu welkom heten in de wereld van vrouwenquote:Op maandag 20 april 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze bleef doordrammen er over...
Terwijl ik zei dat ik geen antwoord kon geven op haar vraag...
Na 4x een normaal smsje terug gestuurd te hebben begon ik geirriteerd te raken ja...
Neeeeee, echt niet hequote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon een paar bekertjes rapen en je hebt ze weer terugverdient
quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nadat ik je 10 minuten geleden welkom heette in het uitgaansleven, wil ik je nu welkom heten in de wereld van vrouwen
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wat een gebbetje is ?
liefie_ heb zelfde icoon als rhu kloon?quote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef liefie_ het volgende:
nou niet zo fris en fruitig, maar het zal moeten
Zij is rhuquote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
liefie_ heb zelfde icoon als rhu kloon?
quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nadat ik je 10 minuten geleden welkom heette in het uitgaansleven, wil ik je nu welkom heten in de wereld van vrouwen
Nee, dat is gewoon de indruk die je ons wilt geven, echter zit je heel zielig dit topic te volgen in de hoop dat iemand jouw naam noemt. Maar omdat dat niet gebeurde, ging je zelf maar postenquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Of een teken dat ik een druk bestaand leven lijeidttdttdtd (care wat het is)
Ik vond dat nog best grappig toen we dat deden. Alleen liet ik het mooi m'n ex doenquote:
Ssstttquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef rival het volgende:
is grijsmuisje een kloon van KF?
volgens mij post die hier alleen af en toe om het voor hem op te nemen
Thnxquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als het negatief voro vrouwen is, doen vrouwen dat toch al snel niet?quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die de waarheid niet onder ogen wilt zien
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
Wat ik net zei overdreef ik wel een beetje hoor
Ik word alleen gewoon kwaad van de gedachte dan mensen in staat zijn elkaar zoiets aan te doen...
Oh, dan heb ik dus wat gemist waarom is er de naamsverandering?quote:
ik hoef nergens heen ik heb alleen wat deadlines woensdagquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 14.45 in Tilburg te zijn, dus ik heb nog even
Schrikken ja, maar ik zou het niet als zwarte dag in de mensheid gaan zien zoals KF doet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
Ik zou best schrikken als ik zoiets meemaak wat KF heeft meegemaakt. Maar ik maak zelden dat soort dingen mee. Ik hoop iig dat die gast die haar verminkt heeft, er minstens nog een strafblad voor krijgt.
het is toch logisch dat zij een antwoord wilt op haar vraag?quote:Op maandag 20 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Thnx
Maar het is dan toch logisch dat je dan geirriteerd reageert ?
het was een meisje !quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Howl het volgende:
Ik zou best schrikken als ik zoiets meemaak wat KF heeft meegemaakt. Maar ik maak zelden dat soort dingen mee. Ik hoop iig dat die gast die haar verminkt heeft, er minstens nog een strafblad voor krijgt.
quote:
Hmz. Zou dat de reden zijn dat ik beter op mijn gemak ben bij mannen?quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die de waarheid niet onder ogen wilt zien
Oei! Moet je veel afmaken dan?quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoef nergens heen ik heb alleen wat deadlines woensdag
dus sluit mezelf op in huis tot het af is
Jup, maar het is dan verstandiger om gewoon niet of chill te reageren lijkt me.quote:Op maandag 20 april 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Thnx
Maar het is dan toch logisch dat je dan geirriteerd reageert ?
Ik werd vrijdag ofzo nog weggejaagd omdat ik hem lelijk noemde en hij daardoor ging huilenquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef rival het volgende:
is grijsmuisje een kloon van KF?
volgens mij post die hier alleen af en toe om het voor hem op te nemen
Volgens mij was het een oud account van haarquote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dus wat gemist waarom is er de naamsverandering?
oh ik ben ook alweer weg plicht roept
Dat zei mn gymleraar ook altijd!quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
het is toch logisch dat zij een antwoord wilt op haar vraag?
hoezo KAN je daar geen antwoord op geven? je wilt het gewoon niet!![]()
waar of niet?
Vrouwen knokken nou eenmaal een stuk ruiger als kerelsquote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het was een meisje !![]()
Vorige keer dat ik zoiets gezien heb (was een stuk minder ernstig, ik kon die 2 niet, en ik stond er een stuk verder vanaf) waren het ook 2 dames...
Die heb ik ook regelmatig gehoord jaquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zei mn gymleraar ook altijd!
Kan niet ligt naast WIL niet op het kerkhof
quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik werd vrijdag ofzo nog weggejaagd omdat ik hem lelijk noemde en hij daardoor ging huilen
Ik kan m'n benen in m'n nek leggen... Maar een koprol KAN ik echt niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook regelmatig gehoord ja
Dat zegt hij niet, dat maak jij ervan. Jij bent degene die overdrijft nu, niet hij.quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Schrikken ja, maar ik zou het niet als zwarte dag in de mensheid gaan zien zoals KF doet.
Nee ik kan geen antwoord geven...quote:Op maandag 20 april 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
het is toch logisch dat zij een antwoord wilt op haar vraag?
hoezo KAN je daar geen antwoord op geven? je wilt het gewoon niet!![]()
waar of niet?
nee ik hoef nog maar een ding eigenlijk, een semi-wetenschappelijk onderzoekquote:
Bij mij zeiden ze altijd:quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zei mn gymleraar ook altijd!
Kan niet ligt naast WIL niet op het kerkhof
quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het een oud account van haar
Waarom ben je eigenlijk teruggegaan? speciale reden?quote:
Jup, jij bent een KF kloon.quote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, dat maak jij ervan. Jij bent degene die overdrijft nu, niet hij.
Dat deed ik, maar daarna zei ik alleen dat ze niet zo lastig moest doen en niet zo overdreven hoefde te reageren...quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jup, maar het is dan verstandiger om gewoon niet of chill te reageren lijkt me.
Je wijzelijk stil houden, of gewoon netjes zeggen dat je het echt nog niet weet en dat ze nu maar op moet houden.
iIk ga een vriendje zoeken voor Lowlands die dat dan mooi mag doenquote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vond dat nog best grappig toen we dat deden. Alleen liet ik het mooi m'n ex doen
Heb je zijn kaartje wel alvast besteld?quote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iIk ga een vriendje zoeken voor Lowlands die dat dan mooi mag doen
(Ik hoop stiekem dat de jongen uit Mexico er in Augustus is en meekan)
En er dan nog kus achter zetten ookquote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen smsde ze het domste smsje ooit terug:
"Omdat jij vind dat ik lastig ben hoef ik mezelf niet lastig te vinden hoor ! Maar goed laat het maar, kus"
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iIk ga een vriendje zoeken voor Lowlands die dat dan mooi mag doen
(Ik hoop stiekem dat de jongen uit Mexico er in Augustus is en meekan)
Was dus een soort levensstijl van Gymleraren denk ik danquote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze altijd:
kan niet ligt op het kerkhof en Wil niet ligt er naast..
Oke, dat is wel even spannend ja! Gewoon literatuur onderzoek doen o.i.d.?quote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik hoef nog maar een ding eigenlijk, een semi-wetenschappelijk onderzoek
maar dat heb ik nog nooit gedaan dus het idee alleen al schrikt me telkens af
en tussendoort heb ik nog wat afspraken zoals mn stage beoordeling en een afspraak met die stomme stage groep blegh
gewoon wat van die kut klusjes zeg maar
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan m'n benen in m'n nek leggen... Maar een koprol KAN ik echt niet.
Dat begon die leraar ook in te zien
rhubarbje was langer intypen in het inlog venster en ik was in een extreem lamme buiquote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk teruggegaan? speciale reden?
Een teken dat ze toch niet zo boos is. en natuurlijk dat daarbij het smsverkeer is afgelopenquote:
Nou neequote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je zijn kaartje wel alvast besteld?
Of dat ze inziet dat ik gelijk heb, en het dus nutteloos en vervelend was wat ze deed...quote:Op maandag 20 april 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een teken dat ze toch niet zo boos is. en natuurlijk dat daarbij het smsverkeer is afgelopen
Jamaar dan wil ik een bij-vriendje om te rapen, want die Mexicaan laat ik niet rapen hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
HahahaGoed plan
Hij aan het werk en jij gratis drinken
![]()
(laat ik dan maar met je meehopen)
ja idd literatuur onderzokequote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is wel even spannend ja! Gewoon literatuur onderzoek doen o.i.d.?
Oo dat is irritant om tussendoor afspraken te hebben, haha.
[..]
Hahaha
Fixedquote:
Ja, anders krijg je weer "WAAAAAAAAT?! Geen kusje???"quote:
Kun je het er dan wel op gokken dat ie dan nog mee kan?quote:Op maandag 20 april 2009 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeIk ga geen 150,- eur in advance betalen.
Alhoewel, dat kaartje raak je toch wel weer kwijt.
Waarom zou hij niet krom mogen van je?quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dan wil ik een bij-vriendje om te rapen, want die Mexicaan laat ik niet rapen hoor!
Ik heb m'n vermoedens...quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef liefie_ het volgende:
weet iemand trouwens al wie het geheime stelletje is?
Dat je iemand niet mag (op een forum) wil niet zeggen dat je alles wat hij zegt negatief uit hoeft te leggen. Ik stoor me ook wel eens aan zijn posts, dan zeg ik dat, maar ik ga niet in elke post iets zoeken waar ik me aan kan storen.quote:
Niet te veel wensen hoor, anders komt er niks meer van uitquote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar dan wil ik een bij-vriendje om te rapen, want die Mexicaan laat ik niet rapen hoor!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat je iemand niet mag (op een forum) wil niet zeggen dat je alles wat hij zegt negatief uit hoeft te leggen. Ik stoor me ook wel eens aan zijn posts, dan zeg ik dat, maar ik ga niet in elke post iets zoeken waar ik me aan kan storen.
De vraag is... is er eigenlijk wel een geheim stelletje??quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef liefie_ het volgende:
weet iemand trouwens al wie het geheime stelletje is?
O DAT mag wel, maar niet om bekertjes te rapenquote:
Als jij het nou even zegt, beoordelen wij wel even of wij die bedoeldenquote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb m'n vermoedens...
Maar weet niet of dat het geheime stelletje is wat jullie bedoelen.
Ik geloof van wel jaquote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Rauw. het volgende:
Ang3l is homo? of lees ik zijn posts steeds verkeerd?
Ga daar nu maar niet vanuit.quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of dat ze inziet dat ik gelijk heb, en het dus nutteloos en vervelend was wat ze deed...
Stond wel in z'n lijstjequote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Rauw. het volgende:
Ang3l is homo? of lees ik zijn posts steeds verkeerd?
Stoor ik me d'r aan dan? Wellicht vind ik het wel leuk om hem te jennen?quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat je iemand niet mag (op een forum) wil niet zeggen dat je alles wat hij zegt negatief uit hoeft te leggen. Ik stoor me ook wel eens aan zijn posts, dan zeg ik dat, maar ik ga niet in elke post iets zoeken waar ik me aan kan storen.
ow noem maar dan beslis ik wel of dat de goede isquote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb m'n vermoedens...
Maar weet niet of dat het geheime stelletje is wat jullie bedoelen.
Whehe. Ja precies, je hebt gelijkquote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet te veel wensen hoor, anders komt er niks meer van uit
Ik wou bijna gaan zeggen: Ik ken helemaal geen stelletjesquote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken maar 1 geheim stelletje, maar dat is niet van hier
volgens mij zijn die er altijdquote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De vraag is... is er eigenlijk wel een geheim stelletje??
Who dear? Me dear? Gay dear?quote:
Ik vind je reacties alleen maar eervol naar mij toequote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stoor ik me d'r aan dan? Wellicht vind ik het wel leuk om hem te jennen?
Ik zeg niets, dan kan ik later altijd zeggen van: Ik wist het al!quote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow noem maar dan beslis ik wel of dat de goede is
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
Goed zoquote:Op maandag 20 april 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe. Ja precies, je hebt gelijk
Ik zal niks meer hopen over mexico, het bekerraap-vriendje, het poets-mijn-allstars-ff-schoon vriendje en het heb-je-nou-nog-geen-bier-gehaald-vriendje
Dju. En die is nog wel van essentieel belang!quote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Misschien dat er dan nog 1tje uitkomt.. al gok ik de 'poets-mijn-allstars-ff-schooen- vriendje' helemaal niet gaat lukken
Heb jij ze niet op je lijstje?quote:
Ripley! Goedemorgen. lang niet meer gezienquote:
Ik erger me d'r ook geenszins aanquote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind je reacties alleen maar eervol naar mij toe
ow dat is echt heeeeeel flauw en sufquote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zeg niets, dan kan ik later altijd zeggen van: Ik wist het al!
quote:
Die bukt namelijk regelmatig?quote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dju. En die is nog wel van essentieel belang!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik erger me d'r ook geenszins aanneuken dan?
Dan wens ik voor hem die ene wel mee die uit moet komenquote:Op maandag 20 april 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Misschien dat er dan nog 1tje uitkomt.. al gok ik de 'poets-mijn-allstars-ff-schooen- vriendje' helemaal niet gaat lukken
Hij weet niksquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat is echt heeeeeel flauw en suf
Dat kan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stoor ik me d'r aan dan? Wellicht vind ik het wel leuk om hem te jennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik ben discreet met m'n gevoel. Mocht mijn water gelijk hebben, dan heb ik er iig geen geheimpje mee verklaptquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat is echt heeeeeel flauw en suf
quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
Maar als het geheim is, hoe weten jullie het dan? Er is dus op gehint?
no need to say morequote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Rauw. het volgende:
[Kudfokkert]
Ik erger me d'r ook geenszins aanneuken dan?
gister zei iemand dat er 5 stelletjes waren en ik zei ik kom maar tot 3 wie mis ikquote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
Maar als het geheim is, hoe weten jullie het dan? Er is dus op gehint?
En wie was die iemand? Want die weet dus meerquote:Op maandag 20 april 2009 11:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gister zei iemand dat er 5 stelletjes waren en ik zei ik kom maar tot 3 wie mis ik
en toen zei iemand je mist het geheime stelletje!
Kloptquote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de indruk die je ons wilt geven, echter zit je heel zielig dit topic te volgen in de hoop dat iemand jouw naam noemt. Maar omdat dat niet gebeurde, ging je zelf maar posten
[..]
Ik vond dat nog best grappig toen we dat deden. Alleen liet ik het mooi m'n ex doen
volgens mij was het zelfs 5 EN een geheim stelletje..quote:Op maandag 20 april 2009 11:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gister zei iemand dat er 5 stelletjes waren en ik zei ik kom maar tot 3 wie mis ik
en toen zei iemand je mist het geheime stelletje!
*LOL*quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan wens ik voor hem die ene wel mee die uit moet komen. Dat maakt het misschien net krachtig genoeg om uit te komen.
Ripley is van de lijstjesquote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is er een lijstje met geheime stelletjes?
quote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat kan.
Dat soort buien heb ik soms ook wel.
Maar je kan het ook overdrijven.Mag ik even zelf uitmaken wie ik jen en hoe ik hem jen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
nee die gata door zijn knietjes om te poetsenquote:
Maar die 5 klopten toch eigenlijk ook niet?quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij was het zelfs 5 EN een geheim stelletje..
Ik zie hetw el in mijn PM danquote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, ik ben discreet met m'n gevoel. Mocht mijn water gelijk hebben, dan heb ik er iig geen geheimpje mee verklapt
Ik weet dat JB en Ado ooit tot die 5 zijn gkomen... maar jb was net te vroeg weg vanmorgenquote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
En wie was die iemand? Want die weet dus meer
Haha, dat tweede lijstje niet neequote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar die 5 klopten toch eigenlijk ook niet?
Alhoewel... Lowlands overleven op smerige allstars lukt me wel.... Lowlands overleven zonder bier niet!quote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die gata door zijn knietjes om te poetsen
Ow, dan heb ik het eerste lijstje gemist? Weet iemand ze nog uit het hoofd?quote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat tweede lijstje niet nee
nee want die persoon was ook opzoek zeg maarquote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
En wie was die iemand? Want die weet dus meer
Wie wel. Hoe beslis ik.quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mag ik even zelf uitmaken wie ik jen en hoe ik hem jen?
Kunnen we geen poll maken?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
rhubarbje was langer intypen in het inlog venster en ik was in een extreem lamme bui
We kunnen het altijd op een akkoordje gooien natuurlijk.quote:
Dan moet je idd een ander hebben.. die van de beketjes die bukt tenminste nogquote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die gata door zijn knietjes om te poetsen
Hey Moving Castle!quote:Op maandag 20 april 2009 11:18 schreef Howl het volgende:
Hmm, wat ik zo uit mijn hoofd weet:
JB en Ado
Venco en Goeroe
Murmeli en Kwaakvaak
Ik heb liever dat ze door de knietjes gaan dan dat ze bukken hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je idd een ander hebben.. die van de beketjes die bukt tenminste nog
Aah, hij noemt me bij mijn voornaam, wat persoonlijkquote:
ja verder kom ik ook niet...quote:Op maandag 20 april 2009 11:18 schreef Howl het volgende:
JB en Ado
Venco en Goeroe
Murmeli en Kwaakvaak
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah, hij noemt me bij mijn voornaam, wat persoonlijk![]()
Vertelquote:Op maandag 20 april 2009 11:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
We kunnen het altijd op een akkoordje gooien natuurlijk.
Sorryquote:
Not impressedquote:
oh die wist ik toch welquote:Op maandag 20 april 2009 11:18 schreef Howl het volgende:
JB en Ado
Venco en Goeroe
Murmeli en Kwaakvaak
Ben je dan ook geelijk gebanned omdat je geen single meer bent?quote:
heyquote:
Och, dat haal je makkelijk in 4 minuten.quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hey
Ow kut, ik moet naar een meeting in het andere gebouw!
*rent*
Nummer 4 weet ik ook nog wel, of dat zou het vijfde geheime stelletje moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 11:18 schreef Howl het volgende:
JB en Ado
Venco en Goeroe
Murmeli en Kwaakvaak
quote:
Niet als Leentje belt dat ze NSA voor me aan de lijjn heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, dat haal je makkelijk in 4 minuten.
Enneh.. Hij had het niet tegen jou![]()
wie?quote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummer 4 weet ik ook nog wel, of dat zou het vijfde geheime stelletje moeten zijn.
niets geworden als ik het goed hebquote:
... Die ga ik idd niet beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als Leentje belt dat ze NSA voor me aan de lijjn heeft.
Hoezo voor mij?! Zie ik er uit als een dame van de crediteuren?!
(don;t answer that one)
Ben jij nr 4?? Of het geheime??quote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummer 4 weet ik ook nog wel, of dat zou het vijfde geheime stelletje moeten zijn.
Aangezien zij er zelf niet mee te koop lopen, voel ik mij niet geroepen om het hier openbaar te maken.quote:
je valt op blonde krullen?quote:Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Had het tegen een andere blonde krullenbol.![]()
Ik vind dat ik niet mee tel, aangezien mijn vrouw hier niet post.quote:
Sowieso. Wat dan nog?quote:Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zij er zelf niet mee te koop lopen, voel ik mij niet geroepen om het hier openbaar te maken.
dat is omdat ze graag willen dat jij het zegt Airquote:Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zij er zelf niet mee te koop lopen, voel ik mij niet geroepen om het hier openbaar te maken.
Dag popjequote:Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Had het tegen een andere blonde krullenbol.![]()
I dont see no ring on my finger.quote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]ben jij het!
het geheime stelletje bedoel ik
samen met nog iemand natuurlijk
quote:
Rebel komt zo wel over als een sletje, hij werd ook al aan mij gebonden en nog een paar.quote:
Uhm oke, ze moeten dus beiden hier posten.quote:Op maandag 20 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet mee tel, aangezien mijn vrouw hier niet post.
Nog wel. Maar ik heb het vermoeden dat dat niet lang meer duurtquote:
Hey KZquote:
Jullie gaan gewoon veel te hardquote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog wel. Maar ik heb het vermoeden dat dat niet lang meer duurt
Niks mis met een sletje op zijn tijd :pquote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel komt zo wel over als een sletje, hij werd ook al aan mij gebonden en nog een paar.![]()
[..]
Uhm oke, ze moeten dus beiden hier posten.
Niks, ik vind het vooral leuk om anderen de ogen uit te steken dat ik nog één van de 'missende' stelletjes weet. Je weet hoe graag ik anderen terg.quote:
NEE!quote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens mensenvanavond doen AlmightArjen en de KudFokkert de eerste versie van Fok! Take Me Out
!
Zou er vandaag iets in de OP'st kunnen blijven staan om het te promoten ?
Pm even danquote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind het vooral leuk om anderen de ogen uit te steken dat ik nog één van de 'missende' stelletjes weet. Je weet hoe graag ik anderen terg.
Of je denkt dat je het weet, maar doordat je het voor je houdt besef je niet dat het helemaal niet klopt. Je hebt er vooral jezelf meequote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, ik vind het vooral leuk om anderen de ogen uit te steken dat ik nog één van de 'missende' stelletjes weet. Je weet hoe graag ik anderen terg.
Dat is hoe ik er naar kijk. Als je de mensen gaat meetellen die een relatie hebben maar waarvan de partner hier niet post dan zijn het er nog wel meer dan vijf.quote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
Koffiepotquote:
B is ook gewoon een sloeriequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel komt zo wel over als een sletje, hij werd ook al aan mij gebonden en nog een paar.![]()
[..]
Pien.
Wat wil je op je bammetjequote:
Ik zeg alleen maar dingen waar ik 100% zeker van ben!quote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Of je denkt dat je het weet, maar doordat je het voor je houdt besef je niet dat het helemaal niet klopt. Je hebt er vooral jezelf mee
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen. Ik heb welgeteld 2 vrouwen gedate van fok dit jaar. En dan ben ik het sletjequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Pien.
ik ookquote:
Ik 0, dus ja! slet!quote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen. Ik heb welgeteld 2 vrouwen gedate van fok dit jaar. En dan ben ik het sletje
PM jij je lijstje maar, dan vertel ik wel of ze er tussen staan.quote:
Ik bedoel meer dat het helemaal niet zulke interessante info is allemaalquote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw vrouw ook uit Singles kwam, daarom dat ze misschien jou erbij tellen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is hoe ik er naar kijk. Als je de mensen gaat meetellen die een relatie hebben maar waarvan de partner hier niet post dan zijn het er nog wel meer dan vijf.
Dat het leuk is om naar te gissen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het helemaal niet zulke interessante info is allemaal. Ook als iemand met een ander is, blijft het nog steeds een individu. (Of twee individuën dus in geval van een stelletje
). Wat voor toegevoegde waarde heeft de wetenschap dat juist die twee mensen samen iets hebben?
niets, maar het is dit of mn onderzoek schrijvenquote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het helemaal niet zulke interessante info is allemaal. Ook als iemand met een ander is, blijft het nog steeds een individu. (Of twee individuën dus in geval van een stelletje
). Wat voor toegevoegde waarde heeft de wetenschap dat juist die twee mensen samen iets hebben?
Laatst werd ook al over Rebel gesproken terwijl ik dacht dat het over B gingquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen. Ik heb welgeteld 2 vrouwen gedate van fok dit jaar. En dan ben ik het sletje
Ik deel je mening, maar aangezien het een hot item is kan ik het toch niet laten om wat olie op het vuur te gooien.quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
Womanizer is een gaar woord, slettebakje is veel leukerquote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef liefie_ het volgende:
Ow nee ik moet womanizer zeggen van B en dawgje
Ik haat dat woordquote:
Dit jaar is nog geen 4 maanden oud hoorquote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Singles van vijf jaar geleden. Als we die stelletjes ook meetellen dan zijn het er ook nog steeds veel meer dan vijf.quote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jouw vrouw ook uit Singles kwam, daarom dat ze misschien jou erbij tellen.
Whehequote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Womanizer is een gaar woord, slettebakje is veel leuker
quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik haat dat woord
Ik ga dadelijk in de kantine kijken wat er is.
Ik zeg dat rival en nouk een stelletje zijn.
ik vind sloerie persoonlijk het leukstquote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Womanizer is een gaar woord, slettebakje is veel leuker
Nee vrouwen zijn altijd logisch...quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind sloerie persoonlijk het leukst
maar ze staan er op womanizers genoemt te worden
dan vinden ze niet zo erg als slet sloerie of eplayertje
tja mannen, vreemde logica
Ik zeg van nietquote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hmz. Sloerie vind ik nou ook niet echt complimenteus overkomen. Er is er maar eentje die mij zo mag noemen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:
Vrouwen zijn erg logisch... Helaas zijn mannen zo onlogisch dat ze dat niet begrijpenquote:
je pimp?quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Sloerie vind ik nou ook niet echt complimenteus overkomen. Er is er maar eentje die mij zo mag noemen hoor.
Womanizer, dat is een man van eind veertig in een wit pak met een zwart overhemd dat openstaat zodat je zijn borsthaar ziet die een cocktail met veel kleurstoffen en een parapluutje aanbiedt in een uitgestorven hotelbarquote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
2???quote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit nog es gaan PM'en dan heb ik alvast een geschikte aanhef in gedachten...quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Sloerie vind ik nou ook niet echt complimenteus overkomen. Er is er maar eentje die mij zo mag noemen hoor.
zal ik het dan maar doen stelletje nietsnuttenquote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Womanizer, dat is een man van eind veertig in een wit pak met een zwart overhemd dat openstaat zodat je zijn borsthaar ziet die een cocktail met veel kleurstoffen en een parapluutje aanbiedt in een uitgestorven hotelbar
nou ja ik zie B en dawg al staan hoorquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Womanizer, dat is een man van eind veertig in een wit pak met een zwart overhemd dat openstaat zodat je zijn borsthaar ziet die een cocktail met veel kleurstoffen en een parapluutje aanbiedt in een uitgestorven hotelbar
Ik weet toch helemaal niks...quote:
dat man-zijn ben je ook snel weer vergeten hequote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erg logisch... Helaas zijn mannen zo onlogisch dat ze dat niet begrijpen
quote:Op maandag 20 april 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja ik zie B en dawg al staan hoor![]()
"ooit nog es"?quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit nog es gaan PM'en dan heb ik alvast een geschikte aanhef in gedachten...
Dit was een van mijn betere versiertrucsquote:Op maandag 20 april 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat man-zijn ben je ook snel weer vergeten he
Daar maak je je meer zorgen om dan de aanhef die ik in gedachten heb?quote:
Ja 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Duidelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles van vijf jaar geleden. Als we die stelletjes ook meetellen dan zijn het er ook nog steeds veel meer dan vijf.
Nouk kan er dus ook wat van?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar maak je je meer zorgen om dan de aanhef die ik in gedachten heb?
dan ben ik beniuwd naar de slechtequote:Op maandag 20 april 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit was een van mijn betere versiertrucs
quote:Op maandag 20 april 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja 2Met wie heb je eigenlijk gedate, B?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duidelijk.Dankje.
[..]
Nouk kan er dus ook wat van?
Nouk rival; Nouk jonkel, Nouk Auto; Nouk djayzznog meer?
Welke B bedoel je nu??quote:Op maandag 20 april 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt me.quote:Op maandag 20 april 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit was een van mijn betere versiertrucs
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ochtendseksquote:
See, it worksquote:
quote:
Rebel!!!quote:
waarom geen antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar ze vergeet het gouden horloge en de dikke zonnebril
quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Rebel!!!
Die ook nouk heeft gedate trouwens
ff voor je lijst
Ik dacht dat ik het wel volgde..quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze gooien met zoveel namen, ik volg het niet meer.
Neen het is Pizza en neuken? of hou je niet van pizza?quote:
die is nog slechter (maar daar ging het inderdaad wel om)quote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen het is Pizza en neuken? of hou je niet van pizza?
Ik heb geen lijstje, misschien toch maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Rebel!!!
ff voor je lijst
Je zou bijna denken dat iedereen het met iedereen doet hier.quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze gooien met zoveel namen, ik volg het niet meer.
Hahahahaha yeah, sure.quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iedereen het met iedereen doet hier.
ja leuk hequote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Nouk kan er dus ook wat van?
Nouk rival; Nouk jonkel, Nouk Auto; Nouk djayzznog meer?
Bijna welquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow mensen, raap me opquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Echte players hebben een chicktionary, je weet zellufff !!
Nouk zit dus al op hetzelfde niveau als JB en Klutsquote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Rebel!!!
ff voor je lijst
I got a seperate cellphone for my nasty callsquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Dat red ik zeker niet.quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nouk zit dus al op hetzelfde niveau als JB en Kluts
Bitchonary is een betere naam.quote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |