hé men wat is dit voor een gebouw hier tis wel wat stoffig maar aan al die geweeeeeeeldige kleurtjes te zien moet het suuuuuper gezellig zijn geweest zeg.
* voorzichtig geeft magneet de deur een zwieper die met een enorme pieeeeeeeeep opengaat
sjeeeeeezus hé wat een geweldige plaats mén en een enorme tap wow!
* snel loopt magneet naar de tap waar hij de tap test en waar heerlijk bier uitkomt, snel spoelt hij een 2 literglas om en loopt met het glas in zijn hand een rondje.
Sjeeemig hé wat een gaaaaaaf zweeeembad, ik zie zelf s een fucking sauna en een fitness zal en en.
* magneet valt vol van verbazing achterover op 1 van de megarelaxte stoelen bij het zwembad eb besluit hier maar eens even te blijven liggen met die vaas pils in zijn hand.
He Magneetje, heb ik je toch weer gevonden, weet jij wat dit voor gebouw is?
* Amethist zwaait met haar lange toverstaf en uit een kast komt een emmer tevoorschijn, wat zeep en een zwabber die zich samen naar een gootsteen bewegen en na een sopje gemaakt te hebben, wachten tot een bezem en stoffer en blik, de vloer hebben schoongeveegt.
Zo dat is even makkelijker en sneller. ![]()
Maar had je het over een feestje? Misschien een leuk idee voor een heropeningsfeestje, ik weet alleen niet wat de eigenaar(s) er van zal vinden.
Het VTC.... vrije tijds centrum.. Mevrouw Faat & Odulla.
Hij stapt naar binnen waar hij een beetje een verlopen chaos aantreft. En een paar mensen die zich met schoonmaak werkzaam heden bezich houdt.
Mevrouw Faat...... Ja .. Simon kent die naam goed.
Mevrouw Faat ?? .....
* Dan stort hij ineen op de kale houten vloer
Volgens mij zei hij iets over Faat ofzo, maar ik kan me vergissen, wil je even een glas water ofzo pakken, volgens mij is hij namelijk alleen maar flauwgevallen, hij ademt nog normaal en ook reageert hij op mijn handelingen. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot hij bijkomt.
Mevrou...w ... F..a...a.t .. Zoek.. Mevrouw Faat......
* Dan valt hij weer buiten bewustzijn..
* en zoef magneet is weg
Zoek Mevrouw Faat, dat is wat ik hoorde, hij zoekt Faatje. Maar o jee, waar moeten we haar zoeken, ik weet niet eens waar Faatje is, weet jij waar we zoeken moeten Magneet?
* Amethist luistert naar Magneet en ziet hoe hij weg sprint en besluit een deken te gaan zoeken voor de bewusteloze man
Wat een rust hier, lijkt wel alsof het al een tijdje leeg staat, maar het is wel zo dat er net iemand geweest is en het ziet er ook redelijk schoon uit.
Goedemorgen allemaal, is er iemand hier die mij van een cappuchino kan voorzien?
Sorry zei je wat?
Hallo mensen, weten jullie toevallig wat voor gebouw dit is? Het ziet er wel gezellig uit en samen met amethist heb ik het al wat gepoetst maar we willen het ook weer openen maar weten niet zeker van wie het is, ik denk ene Faat omdat er een man binnenviel die nog net "mevrouw Faat" uit wist te brengen voor hij flauwviel.
He Magneet, waar is die man gebleven?
* Dagobert kijkt wat om zich heen en beseft zich dan pas in wat voor staat het ooit zo kleurijke middelpunt van het eilandse leven zich bevind.
Kom je eindelijk eens terug is de hele boel veranderd hier.
Sorry, ik zal het even uitleggen. Dit is het VTC. Ooit het bruisende middelpunt van het eilandse leven. Daar waar de eilanders mekaar troffen. ´s Ochtends voor een kopje cappuchino, tussen de middag voor de lunch, later op de middag tijd voor een regenboogcocktail en dan tot diep in de avond gezelligheid. En zo ging het dag in dag uit, ooit.
* hierna draait magneet zich om naar amethist en zegt dat hij de man kwijtgeraakt is in het bos
* Amethist gaat aan de slag om het wat gezelliger te maken en ziet dan iemand in het zwembad oefeningen doen
* Dagobert loopt naar de keuken en zet een pot koffie.
Nog iemand trek in een bakkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |