abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5326636
Alexanderr wordt in alle vroegte wakker en voelt zich na al die dagen heerlijk uitgeslapen
Het overgebleven voedsel en de drank ruimt hij weer netjes op, altijd handig voor als hij
weer eens een tijdje moet onderduiken ofzo. Nu eerst maar eens een stevige wandeling
om de spieren wat te ontroesten en ter voorbereiding van weer eens wat schelmenstreken
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:28:24 #202
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12796198
* magneet komt aangewaggeld vanuit het zeer gezellige relaxplekje in het bos als hij opeens een gebouw ziet staan dat hij helemaal niet kent.

hé men wat is dit voor een gebouw hier tis wel wat stoffig maar aan al die geweeeeeeeldige kleurtjes te zien moet het suuuuuper gezellig zijn geweest zeg.

* voorzichtig geeft magneet de deur een zwieper die met een enorme pieeeeeeeeep opengaat

sjeeeeeezus hé wat een geweldige plaats mén en een enorme tap wow!

* snel loopt magneet naar de tap waar hij de tap test en waar heerlijk bier uitkomt, snel spoelt hij een 2 literglas om en loopt met het glas in zijn hand een rondje.

Sjeeemig hé wat een gaaaaaaf zweeeembad, ik zie zelf s een fucking sauna en een fitness zal en en.

* magneet valt vol van verbazing achterover op 1 van de megarelaxte stoelen bij het zwembad eb besluit hier maar eens even te blijven liggen met die vaas pils in zijn hand.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:55:12 #203
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12800735
mmmm* denkt magneet als hij smorgens vroeg wakker word goed bier dit ik heb nergens last van denk dat ik maar eens dat zwembad induik want ik ben wel nog een beetje moe
* en met een grote plons duikt magneet het zwembad in
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:54:11 #204
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12807407
* Amethist loopt een stuk verder het eiland op en komt bij een gebouw, die ze nog nooit heeft gezien. Nieuwgierig als ze is, loopt ze naar binnen, even moet ze niezen aangezien het lijkt of het al een tijdje niet gebruikt is, maar ze ziet verse voetsporen op de grond en besluit verder naar binnen te lopen.
Ze ziet dat er veel dingen zijn om zich mee te vermaken en vooral het dartbord staat haar wel aan, jammer dat ze haar pijlen niet heeft meegenomen, nou ja die kan ze altijd tevoorschijn toveren.
Ze loopt verder en ziet een gorrt zwembad en iemand erin die zich vermoeid aan de kant vasthoud, alsof hij al uren baantjes aan het zwemmen is.
Als ze dichter bij komt, ziet ze dat het Magneet is.

He Magneetje, heb ik je toch weer gevonden, weet jij wat dit voor gebouw is?

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:59:11 #205
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12807525
Ik heb geen idee amethist maar het ziet er wel erg gezellig uit met al die kleurtjes enzo, het lijkt me een hele leuke plaats om feestjes te geven, wat dacht je ervan als wij het hier eens uit zouden soppen en kijken of we er wat van kunnen maken? De tap doet het nog trouwens.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:06:39 #206
51124 Amethist
pi_12807683
Dat is goed, het kan hier wel een sopje gebruiken, hebben we nog water, kan wel wat bezems enzo aan het werk zetten.

* Amethist zwaait met haar lange toverstaf en uit een kast komt een emmer tevoorschijn, wat zeep en een zwabber die zich samen naar een gootsteen bewegen en na een sopje gemaakt te hebben, wachten tot een bezem en stoffer en blik, de vloer hebben schoongeveegt.

Zo dat is even makkelijker en sneller.

Maar had je het over een feestje? Misschien een leuk idee voor een heropeningsfeestje, ik weet alleen niet wat de eigenaar(s) er van zal vinden.

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:14:16 #207
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12807864
mmmm die zal zich denk ik wel melden als ze ons hier zo bezig zien, nisschien een berichtje op de aanplakzuil plakken dat ze zich moeten melden?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:15:32 #208
51124 Amethist
pi_12807904
Dat zou kunnen ja, nou ja eerst maar hier verder? en als ze zich dan gewoon nog niet gemeld hebben dan naar de aanplakzuil, of wil je dat meteen doen?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:24:09 #209
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_12808115
* Strompelend komt een verwilderde man binnen langlopen..

Het VTC.... vrije tijds centrum.. Mevrouw Faat & Odulla.

Hij stapt naar binnen waar hij een beetje een verlopen chaos aantreft. En een paar mensen die zich met schoonmaak werkzaam heden bezich houdt.

Mevrouw Faat...... Ja .. Simon kent die naam goed.

Mevrouw Faat ?? .....

* Dan stort hij ineen op de kale houten vloer

R.I.P
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:33:07 #210
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12808331
* magneet schrok een beetje van de man die binnen komt gestrompeld, er lijkt iets van herkenning in zijn ogen maar zegt de man iets en valt hij neer
Amethist kan jij iets voor die man doen en verstond je wat hij zei want ik hoorde alleen iets als auw.....aat of zo.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:38:20 #211
51124 Amethist
pi_12808456
* Verbaasd kijkt Amethist naar de man die komt binnen strompelen en nadat hij op de grond ligt, stromt ze op hem af en onderzoekt ze hem.
Ze merkt dat hij nog ademt en nadat ze even aan hem geschud heeft, hoort ze een zacht gekreun, waardoor blijkt dat hij niet zwaar in coma ligt, maar waarschijnlijk alleen bewusteloos is. Zoals ze bij EHBO lessen geleerd heeft legt ze hem voorzichtig in de stabiele zijligging, zodat ze zeker kan zijn dat hij niet in zijn tong stikt en tegen Magneet zegt ze

Volgens mij zei hij iets over Faat ofzo, maar ik kan me vergissen, wil je even een glas water ofzo pakken, volgens mij is hij namelijk alleen maar flauwgevallen, hij ademt nog normaal en ook reageert hij op mijn handelingen. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot hij bijkomt.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:50:51 #212
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_12808725
* Simon kijkt heel even op en spreekt zacht

Mevrou...w ... F..a...a.t .. Zoek.. Mevrouw Faat......

* Dan valt hij weer buiten bewustzijn..

R.I.P
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:56:15 #213
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12808838
Mmmmm mevrouw Faat zoeken, amethist ik stel voor dat jij voor deze man hier zorgt dan ga ik die Faat zoeken en ik zal beginnen in het Hotel volgens mij zou Marlo wel een antwoord op deze vraag weten

* en zoef magneet is weg

vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:58:17 #214
51124 Amethist
pi_12808900
* Met haar oor boven de mond van Robo Tech hangend, om te luisteren of hij nog ademt, hoort ze dat Robo Tech bij bewustzijn lijkt te komen. Ze kijkt even en hoort dan hoe hij zachtes mompelt en buigt zich nog dichter naar hem toe, om hem te kunnen verstaan.

Zoek Mevrouw Faat, dat is wat ik hoorde, hij zoekt Faatje. Maar o jee, waar moeten we haar zoeken, ik weet niet eens waar Faatje is, weet jij waar we zoeken moeten Magneet?

* Amethist luistert naar Magneet en ziet hoe hij weg sprint en besluit een deken te gaan zoeken voor de bewusteloze man

zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:52:46 #215
51124 Amethist
pi_12838584
* Amethist word toch wel ongerust. Hoewel de man af en toe bijkomt, dan weer roept om mevrouw Faat en er verder toch wel rustig bij ligt. Vraagt Amethist zich af waar Magneet blijft en hij deze mevrouw Faat al heeft gevonden
  zondag 31 augustus 2003 @ 16:03:31 #216
51124 Amethist
pi_12849908
* Amethist is het zat om te blijven wachten en tovert een draagbed tevoorschijn. Ze legt met haar toverkracht voorzichtig de man op het draagbed en zorgt dat ze hem mee kan nemen en gaat op weg naar superbam's hangout... misschien dat daar mensen zijn die haar kunnen helpen.
pi_12894600
* Lavinia ziet een kleurrijk gebouw en gaat nieuwsgierig naar binnen, ziet een groot zwembad. Na haar bovenkleding te hebben uitgedaan, springt ze in het zwembad en besluit een paar baantjes te trekken, alsvorens aan de kant wat been oefeningen te doen.

Wat een rust hier, lijkt wel alsof het al een tijdje leeg staat, maar het is wel zo dat er net iemand geweest is en het ziet er ook redelijk schoon uit.

We hebben altijd onze dromen nog, om het onbereikbare aan te raken
  donderdag 4 september 2003 @ 09:16:18 #218
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12931944
* Met een ietswat duf hoofd komt Dagobert het VTC binnengelopen.

Goedemorgen allemaal, is er iemand hier die mij van een cappuchino kan voorzien?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_12933695
* Lavinia hoort iemand roepen en kijkt even over de rand van het zwembad.

Sorry zei je wat?

We hebben altijd onze dromen nog, om het onbereikbare aan te raken
  donderdag 4 september 2003 @ 11:40:13 #220
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12934144
* magneet komt nadat hij de man was gevolgd maar hem ergens in het bos was kwijtgeraakt ook het gebouw binnengelopen

Hallo mensen, weten jullie toevallig wat voor gebouw dit is? Het ziet er wel gezellig uit en samen met amethist heb ik het al wat gepoetst maar we willen het ook weer openen maar weten niet zeker van wie het is, ik denk ene Faat omdat er een man binnenviel die nog net "mevrouw Faat" uit wist te brengen voor hij flauwviel.

donderdag 4 september 2003 @ 12:31:34 #221
51124 Amethist
pi_12934999
* Na een korte wandeling voelt Amethist zich a veel beter en stapt het kleurrijke gebouw binnen

He Magneet, waar is die man gebleven?

donderdag 4 september 2003 @ 16:46:50 #222
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12940298
Weet je dat niet?

* Dagobert kijkt wat om zich heen en beseft zich dan pas in wat voor staat het ooit zo kleurijke middelpunt van het eilandse leven zich bevind.

Kom je eindelijk eens terug is de hele boel veranderd hier.

Sorry, ik zal het even uitleggen. Dit is het VTC. Ooit het bruisende middelpunt van het eilandse leven. Daar waar de eilanders mekaar troffen. ´s Ochtends voor een kopje cappuchino, tussen de middag voor de lunch, later op de middag tijd voor een regenboogcocktail en dan tot diep in de avond gezelligheid. En zo ging het dag in dag uit, ooit.

donderdag 4 september 2003 @ 17:05:16 #223
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_12940774
aha ik dacht al dat het een vrolijke plaats moet zijn geweest maar ik wilhet eigenlijk wel weer opengooien hier, wie was dan precies de beheerder ervan?

* hierna draait magneet zich om naar amethist en zegt dat hij de man kwijtgeraakt is in het bos

donderdag 4 september 2003 @ 17:38:36 #224
51124 Amethist
pi_12941568
Nou weten we dus nog niks, als je de man bent kwijtgeraakt in het bos. Maar ik vind het hier wel gezellig, zal het weer een beetje op orde maken hier, want het is nog een beetje, smerig en kaal.

* Amethist gaat aan de slag om het wat gezelliger te maken en ziet dan iemand in het zwembad oefeningen doen

donderdag 4 september 2003 @ 18:09:57 #225
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12942101
Het was altijd het imperium van Odulla en Faat. Maar die heb ik de laatste tijd niet meer gezien hier, eigenlijk is het dus eigenaarloos.

* Dagobert loopt naar de keuken en zet een pot koffie.

Nog iemand trek in een bakkie?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')