Gaat het weer een beetje Kasper? ![]()
* Odulla slaat wen arm om hem heen, maar haar gedachten zijn ergens anders...
Zodra het water weer teruggestroomd is in het bad zwemt de dokter met krachtige slagen naar de kant en rent het kleedhokje in.
Kasper?
*stil*
Kassie...?
Kom je ook zo even wat eten? Je zal wel honger hebben gekregen...
Odulla, m'n kleren zijn gestolen. Kan je even een badjas aangeven?
Heb je daar de hele nacht ingezeten zonder kleren? ![]()
Wat zielug... ![]()
* Odulla rent het VTC binnen, pakt wat oude kleren van Huub, rent terug naar Kasper die voorzichtig het deurtje open doet en de kleren aanpakt...
Alsjeblieft liefie, kom je zo even wat eten?
Een lekker warm ontbijtje gaat er wel in Odulla. ![]()
Het is op het eiland 's nachts toch een stuk kouder dan ik dacht.
Ik hoop dat het smaakt Kassie...
* Om Kasper weer een beetje warm te krijgen, slaat ze een arm om hem heen en wrijft over zijn rug...
op 28 april om 10 uur s'avonds is de officiele opening van Legolas O.S. .
er zijn dan Legolas-pasjes te winne voor een jaar gratis internet in het café en 20% korting op alle producten .
Ook is all consumptie en internet gratis die avond .
Verder geef ik 20 computers , 10 beamers , 5 inktjet printers en een hoop losse zooi weg
Ik hoop julllie dan allemaal te zien
Sitethief.
* Met nog een kater van de vasteland feestelijkheden van gisteren komt Jojo het VTC binnen.
helaas is het helemaal leeg en dus gaat Jojo dan maar naar de super om na een bak koffie hard aan het werk te gaan.
* Hortend en stotend komt Kasper's auto tot stilstand voor het VTC.
Sh*t, geen benzine meer. ![]()
* Kasper stapt uit en besluit om maar een kopje thee en een lekkere glacé te gaan consumeren.
* Odulla duwt met al haar kracht tegen de deur van het VTC, langzaam maar zeker gaat de deur steeds verder open...
Ze kijkt om een hoekje en ziet dat Kasper helemaal vol gegeten en slapend op de grond voor de deur ligt.
Hahahahahaha! ![]()
Wat heeft die gozer uitgespookt gisteren? ![]()
Zeker een beroerde dag gehad dat 'ie zijn zorgen weg moest eten. ![]()
* Odulla stapt voorzichtig over Kasper heen, kijkt hem nog even vertederend aan...
Toch wel schattig die roze kruimels op zijn gezicht... ![]()
* En loopt direct door naar de keuken om een overheerlijk ontbijt voor zichzelf klaar te gaan maken.
Bier graag en wentelteefjes en gaarne voor 9 uur, dus mach schnell!!!!
![]()
* Kasper maakt zijn maag weer leeg.
Hoi Alexanderr, how's life?
Rustig, rustig, man, ik kan niet heksen. ![]()
Hé Kasper, weer in het land der levenden?
* Odulla loopt naar de keuken om wat wentelteefjes klaar te gaan maken en voor haar en Kasper een lekker ontbijtje.
Vrouwen zijn soms zulke mega-trage wezentjes, er zit er hier nog één waar
geen beweging in te krijgen is, terwijl ze toch om 9 uur in het zwembad zou zijn
* Odulla komt de keuken uitlopen met een bord vol wentelteefjes (wie zei er dat ik niet snel was?
) en 2 overheerlijke ontbijtjes met verse broodjes, beleg, fruit en eitjes voor haar en Kasper.
Ze zet alles op tafel neer, loopt nog even naar de tap om 2 biertjes voor de mannen te tappen, zet deze ook op tafel neer, gaat zitten en neemt een hap van een nog warm croissantje.
Alexanderr propt de wentelteefjes naar binnen en tapt voor zichzelf maar een biertje
Zet je het even op de rekening schat? ![]()
Ohw en Faatje, kom nu maar onder mijn bureau vandaan hoor, je
bent inmiddels te laat om nog naar het zwembad te gaan, dus je hoeft je
niet meer te verstoppen, ik zal niemand vertellen dat je een uurtje spijbelt!!
WELKOM SUPERBAM
Zal mij benieuwen in hoeveel tijd superbam in het VTC zal verschijnen... ![]()
* Odulla duikt weer in haar boek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |