quote:*verslik in glaasje cola*
Op donderdag 18 april 2002 13:11 schreef Odulla het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Een moment speelt de dokter met de gedachten de parasol stiekem weer weg te halen maar dit gaat zelfs voor hem te ver. Hij besluit maar eens op bezoek te gaan bij Jojo. Eens kijken hoe het met de 2 smurfen gaat.
* Odulla springt direct op van haar stoel en schenkt een groot glas versu sju voor Faat in.
Voordat je verder gaat met studeren... ga effe lekker genieten van het zonnetje... studeren kan ook een uurtje later.
uhm studeren? nee, dorst van nazakken, beetje doorgegaan net, uh das vannacht dus
straks weer studeren, uh nee werken, nee eerst eten, wat heb je deze ochtend klaar gemaakt lieverd?
Hoe mijn weekend was? Tsja... als echte vrijgezel lekker wezen stappen, ons nieuwste familielid weer gezien...
en lekker genoten van het zonnetje...
En daar moet ik vandaag effe van bijkomen... ![]()
* Odulla trekt haar t-shirt uit en gaat in haar nieuwe bikini achterover liggen in het zonnetje die nu al fel aan de hemel staat...
Faat staat ondertussen spiernaakt met een buideltje stinkende kleren onder haar arm
Uhm...Dul, hadden we hier ook wasmachines of zal ik deze maar gewoon weggooien?
Hoi, Faat heb je het warm of wist je dat ik zou komen?
* Odulla sluit haar ogen als ze Kasper aan ziet komen ...Hmpf
... en droomt langzaam weg nadenkend over de zaterdagavond....
Nou ik ga het wel anders doen, *steelt een pak wasmiddel en rent de zee in*
Gooit kleren hoog in de lucht, giet het hele pak leeg en springt er middenin.
Een klein vloedgolfje en meters hoog schuim bereiken het VTC waar zowel Odulla
als Kasper schrikken van de ondoorzichtbare massa witte brui die ineens op hen afkomt
Maar Faat heeft niets door en staat haar kleren en zichzelf te schrobben ent e wassen
Bwoehahahahahahaa
Gadverdamme ![]()
* Met een gezicht dat staat op onweer vertrekt de dokter richting Medisch Centrum Fok!eiland.
* Odulla pakt de ligstoel op en zet 'm een paar meter verderop weer neer, buiten het spatbereik van Lurky... ![]()
Rust...
Geheel tevreden met deze eerste gelovige zegent Lurky Odulla met wat extra schuim. Daarna vertrekt de Geest naar haar kerk om boven het altaar zwevend te wachten op de eerste bloemenhulde van Haar aanhangster.
Lamaar... ![]()
* Odulla draait zich om op haar buik om verder te gaan met zonnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |