Dan zou ik hem maar niet kopen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zou er overspannen van raken als ik niet kon zien wat ik afspeelde en er persé een knopje voor in moet houden.
Ik de U2 Video.quote:
ONE DOES NOT SIMPLY SWAP HEADPHONESquote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef geelkuikentje het volgende:
En als ik nou andere headphones voor deze nieuwe iPod wil. Beter geluid, ander design, verzin het maar, hoe bedien ik hem dan?
Uhm. Apple is juist de enige die het minst aan vernieuwde producten op de markt zet. Je verhaal slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de klerk van de lokale applestore durfde het in mijn gezicht te zeggen dat mijn iPod Nano ouderwets was toen ik vroeg om een beschermhoesje dat ze niet meer hadden. Dat is het probleem van dit merk. Om de maand moet er een nieuw hip product in de schappen liggen wat niemand nodig heeft en wat niks toevoegt aan het bestaande maar wat de hippe Appleklant wel moet hebben. Want het zijn slaafjes van het merk. En daar ben ik dus de dupe van. Fuckers.
Ik ben kaal en half blindquote:Op zondag 19 april 2009 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm. Apple is juist de enige die het minst aan vernieuwde producten op de markt zet. Je verhaal slaat als een lul op een drumstel.
En er zijn meer hoesjes voor de oude Nano in omloop dan jij haren hebt. Tenzij je kaal bent en blind.
Nee, je verhaal blijft gammelquote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben kaal en half blind![]()
Maar dit terzijde. Die hippie van die store zei het echt! Ze hadden niet meer wat ik wilde hebben. Zo'n hoesje met een touwtje voor om je nek te hangen. 'Dat werkte niet'. Dat bepaal ik dus mooi zelf he.
En kom op.. de iPod NANO 2de generatie, hoe lang is ie nu op de markt? 3 jaar of zo? Belachelijk kort toch nog maar? 'We zijn al drie generaties verder zegt de hippie'. Die air bedoel ik. Alsof ik -godzijdank- niet hip genoeg ben voor een Appleproduct
quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef geelkuikentje het volgende:
En als ik nou andere headphones voor deze nieuwe iPod wil. Beter geluid, ander design, verzin het maar, hoe bedien ik hem dan?
Niet iedereen weet alles van apple knurftquote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Er komt/is een tussenstukje met bediening, holbewoner
Die moet je zeker los erbij kopen à ¤30 of iets dergelijks?quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Er komt/is een tussenstukje met bediening, holbewoner
Waarschijnlijk eerder 50 euroquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die moet je zeker los erbij kopen à ¤30 of iets dergelijks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |