Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een spelersgroep die "helemaal niets in Amsterdam" scandeert is geen hoofdzaak!![]()
Zijn jullie nou zo...![]()
Nee, ik ben niet voor Ajax.
Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
Je houdt je hart toch vast over waar ze vanavond in Studio Van Gelder nog weer mee aankomen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |