abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68181620
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Een spelersgroep die "helemaal niets in Amsterdam" scandeert is geen hoofdzaak!

Zijn jullie nou zo...

Nee, ik ben niet voor Ajax.
Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_68182000
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 19 april 2009 @ 20:38:06 #28
237059 Twerk
The Spurs
pi_68182284
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.
Je houdt je hart toch vast over waar ze vanavond in Studio Van Gelder nog weer mee aankomen.
Geforceerde sfeerbeelden becommentarieert door sukkeltje Kees van Dam en een overenthousiaste Jack voorspel ik.

Overslaan.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68186398
Moest wel lachen om Umberto Tan bij Studio Sport zeg. Was er zo'n speler van AZ aan het woord die z'n zegje deed en afsloot met dat-ie 'helemaal naar de klote' ging vanavond. Vraagt die kale kerel naast 'm wat dat precies inhoud, waarop Umberto antwoordt.. "Nou dat is.. als je eh.. samen een biertje gaat drinken." Heerlijk voorzichtig antwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')