Wielrennen.quote:
Boeien.quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Wielrennen.Dat is geen sport meer.
Diegene die de meeste doping kan innemen wint.
Dat wel, maar het is altijd zo clichématig.quote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef Metal_Mart het volgende:
Doe niet zo triest man.Uiteindelijk is het doel van de competitie toch om kampioen te worden? Als dat dan een club gelukt is, besteed je daar op dat moment toch veel aandacht aan.
Hoe moet je het anders doen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is altijd zo clichématig.
sub-klacht: Joep Schreuder
AZ is kampioen, nu schakelen wij over naar Erwin Krol voor de kampioensvoorspelling.quote:
Kijk je wel eens Match of the Day? Bijzaken krijgen daar ook wel aandacht, maar niet te lang, het gaat om het gespeelde voetbal. Daar schakel ik voor in.quote:
Dat dus. Wat een zuur, stompzinnig topic is ditquote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef Metal_Mart het volgende:
Doe niet zo triest man.Uiteindelijk is het doel van de competitie toch om kampioen te worden? Als dat dan een club gelukt is, besteed je daar op dat moment toch veel aandacht aan.
Nee jij bent geen zeikerd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een zuur, stompzinnig topic is dit
Bijzaken? AZ is zojuist kampioen geworden. Dat is dan toch geen bijzaak?quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Match of the Day? Bijzaken krijgen daar ook wel aandacht, maar niet te lang, het gaat om het gespeelde voetbal. Daar schakel ik voor in.
Dus: PSV - Ajax, even een korte flits van de champagne en een paar reacties ofzo, dan de andere wedstrijden en eventueel aan het eind nog een live-verslagje (beter nog, opgenomen en snel gemonteerd).
Geen minuut live "Kampioenen olé olé". Vijf seconden is genoeg.![]()
De samenvattingen van de andere wedstrijden waren ook hartstikke kort.
Jouw reacties in dit topic zijn veel minder constructief, visionair en veel zuurder dan die van mij.quote:
Een spelersgroep die "helemaal niets in Amsterdam" scandeert is geen hoofdzaak!quote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Bijzaken? AZ is zojuist kampioen geworden. Dat is dan toch geen bijzaak?
Oja? Wat kan mij het nou verrotten dat er een paar provincialen staan te hossen op een pleintje..quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Klacht onterecht, heel het seizoen draait hierom.
Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een spelersgroep die "helemaal niets in Amsterdam" scandeert is geen hoofdzaak!![]()
Zijn jullie nou zo...![]()
Nee, ik ben niet voor Ajax.
Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Die trieste spreekkoren heb je overal. Het is normaal om aandacht aan een kampioen te besteden, met filmpjes en live-reportages. Vooral gezien het feit dat het voor het eerst sinds 28 jaar ergens anders feest is dan in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
Je houdt je hart toch vast over waar ze vanavond in Studio Van Gelder nog weer mee aankomen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij de NOS is het idd normaal. Helaas imo. Met name het live gedeelte. Een paar reacties en flitsen van cruciale momenten in het seizoen vind ik prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |