Als ik mod was had ik gelijk het topic met dit schitterend antwoord gesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef TNA het volgende:
Een echte fokker heeft alleen een laptop met internet nodig. Tv kijk je online en pizza bestel je. Aansteller.
maar dat ben je nietquote:
Zie daar de reden waarom ze jou niet als mod zouden willen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik gelijk het topic met dit schitterend antwoord gesloten.
HELA! Niet zo vloeken!quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef Mendeljev het volgende:
Tip: ga extra overwerken bij je baas zodat alle ontbrekende luxe je ontgaat als je naar je bed verlangt!
Wachtlijsten makker... Wachtlijsten... Als je ergens wil wonen moet je al miljonair zijn, of je komt jaren in de wachtlijst.quote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef wuh het volgende:
Het is gratis, en jij klaagt erover? Van een paar dagen chinees/patat/pizza ga je niet dood van. Waarom zoek je niet zelf een huis dicht bij je werk?
TS verpest eigen topic, slotje.quote:Op zondag 19 april 2009 19:22 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Zie daar de reden waarom ze jou niet als mod zouden willen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef Natalie het volgende:
Waarom ga je niet wat dichter bij je werk wonen?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wachtlijsten makker... Wachtlijsten... Als je ergens wil wonen moet je al miljonair zijn, of je komt jaren in de wachtlijst.
En het is gratis op het eerste gezicht. Uiteindelijk gaat het stevig in de papieren lopen als ik allemaal witgoed moet gaan aanschaffen...
Alsof we tegenwoordig het werk nog kunnen uitkiezen...quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef wuh het volgende:
Waarom kies je dan werk uit wat 80km verderop is? En als je alleen maar achter de pc zit, dan kun je ook thuiswerken.
ja, geen probleem, jij snapt het gewoon nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Alsof we tegenwoordig het werk nog kunnen uitkiezen...
In welke wereld leven jullie?! Dezelfde als waar ik in leef? Lijkt me sterk!
Dat jij ook bij de sociale werkplaats kunt uitkiezen wat je de hele dag mag gaan doen wil nog niet zeggen dat de rest van Nederland dat ook mag.quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, geen probleem, jij snapt het gewoon niet
gvd de jaloezie straalt er van afquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dat jij ook bij de sociale werkplaats kunt uitkiezen wat je de hele dag mag gaan doen wil nog niet zeggen dat de rest van Nederland dat ook mag.
amsterdam-utrecht 's morgens, muah...quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef sinadO het volgende:
Is er ook een reden waarom je niet gewoon van en naar huis kunt rijden? Of vind je het te ver? Zo ja, zielig. Alsof 80 km ver is.Dat doe je in een uur, max een uur en een kwartier.
jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Behoorlijk, doet me terugverlangen naar de WW uitkering. Godsamme wat haat ik werken.
Ga kunst maken dan, verf een weg blauw en je hebt weer inkomsten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Behoorlijk, doet me terugverlangen naar de WW uitkering. Godsamme wat haat ik werken.
Man zeik niet, dan pak je toch het OV, of je vertrekt eerder.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
amsterdam-utrecht 's morgens, muah...
HET OV HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Man zeik niet, dan pak je toch het OV, of je vertrekt eerder.
Godverdomme wat ben jij een enorme fucking lamzak. Ondankbare hond, ik hoop dat je baas inziet hoe jij in elkaar zit. Helaas zal dan de maatschappij jouw uitkering moeten betalen...quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
HET OV HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mijn chef vindt het zelfs nodig om mij meer te betalen dan normaal, zodat ik het leed wel wil accepteren. En mijn collega's zijn in elk geval grotere lamzakken. Of misschien eerder minder goed in staat om het lamzakken te verbergen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een enorme fucking lamzak. Ondankbare hond, ik hoop dat je baas inziet hoe jij in elkaar zit. Helaas zal dan de maatschappij jouw uitkering moeten betalen...
Misschien doe ik iets verkeerd, maar het levert me in elk geval een aantal euro meer op dan ik normaal zou krijgen. Ergens op de bank of het logeerbed slapen en daar met de meute mee eten is nog beter voor de financieen. Het gaat ons allen dun met deze economische malaise! Het wordt tijd voor een zelfmoordpoging als ik het allemaal zo bekijk. Wat een teringzooi.quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
80 km vam je werkdan ben je pas een grote sukkel hoor... doe je echt iets verkeerd
ik solliciteer niet eens buiten een straal van 15 km heb wel wat beters te doen
Hij zou je moeten ontslaan. Op staande voet. Meer salaris, en dan nog durven te zeiken. Wollah, echt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Mijn chef vindt het zelfs nodig om mij meer te betalen dan normaal, zodat ik het leed wel wil accepteren. En mijn collega's zijn in elk geval grotere lamzakken. Of misschien eerder minder goed in staat om het lamzakken te verbergen.
[..]
Misschien doe ik iets verkeerd, maar het levert me in elk geval een aantal euro meer op dan ik normaal zou krijgen. Ergens op de bank of het logeerbed slapen en daar met de meute mee eten is nog beter voor de financieen. Het gaat ons allen dun met deze economische malaise! Het wordt tijd voor een zelfmoordpoging als ik het allemaal zo bekijk. Wat een teringzooi..
Mij ontslaan en dan een van de betere werknemers missen? Ik geloof dat ze zich wel een keer bedenken!quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hij zou je moeten ontslaan. Op staande voet. Meer salaris, en dan nog durven te zeiken. Wollah, echt.
quote:
Ik zou ook geen mod willen zijn! Ik heb tenminste een LEVEN!quote:Op zondag 19 april 2009 19:22 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Zie daar de reden waarom ze jou niet als mod zouden willen.
ik zeik er niet over, en ik rijd er ook niet, maar weet wel dat 't druk is daar.quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Man zeik niet, dan pak je toch het OV, of je vertrekt eerder.
Zelfs bij Mario Bros. kreeg je er een stuk of 3, niks bijzonders aan.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef GioStyle het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook geen mod willen zijn! Ik heb tenminste een LEVEN!
Ik heb er 9.quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Zelfs bij Mario Bros. kreeg je er een stuk of 3, niks bijzonders aan.
De een vindt 80km ver, de ander niet. De een houdt van anaal, de ander van golden showers. Ik slaap overal slecht als ik er voor 10 uur uit moet, dus waarom ook nog eens met de kwelling van het lange autorijden in de spits gaan zitten? Het is werkelijk huilen met de pet op hoor, maar als ik 'hier' trek, doet het 'daar' pijn.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Xennia het volgende:
80 km is toch niet zo ver? Ik zou lekker in mijn eigen bed willen slapen
beetje te hoog gegrepen voor TS.quote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Ga bij een callcenter werken.
Dude, ik ben toch geen mongool... Een callcenter...quote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Ga bij een callcenter werken.
Dat eerste daar zijn de meningen over verdeeld. Dat tweede: wat voor werk doe je eigenlijk TS?quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dude, ik ben toch geen mongool... Een callcenter....
Ik doe zo weinig mogelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat eerste daar zijn de meningen over verdeeld. Dat tweede: wat voor werk doe je eigenlijk TS?
Triest figuur ben jij, behoeft verder geen uitleg, velen snappen toch wel waarom...quote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ik doe zo weinig mogelijk.
Een dikke vette troll en ik trap er nog in ook.quote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ik doe zo weinig mogelijk.
Niet zo zeiken. Lui die krom liggen met werken zijn een stuk triester hoor. Wat ben je voor een mongool als je fulltime gaat bikkelen terwijl je ook uitkering kunt trekken of lamzakken?quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Triest figuur ben jij, behoeft verder geen uitleg, velen snappen toch wel waarom...
Zeg eens, ben je nou werkloos geworden, ergens rond oktober/november 2008? Dan heb je toch verdomd rap weer werk gevonden voor iemand die blijkbaar liever de luie profiteur uithangt. Of is dit gewoon nog steeds datzelfde baantje dat je al had?quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Lui die krom liggen met werken zijn een stuk triester hoor. Wat ben je voor een mongool als je fulltime gaat bikkelen terwijl je ook uitkering kunt trekken of lamzakken?
Je doet je huiswerk.quote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zeg eens, ben je nou werkloos geworden, ergens rond oktober/november 2008? Dan heb je toch verdomd rap weer werk gevonden voor iemand die blijkbaar liever de luie profiteur uithangt. Of is dit gewoon nog steeds datzelfde baantje dat je al had?
Je redt je nog behoorlijk goed dan, voor iemand die eigenlijk vindt dat ie een WAJONG uitkering verdient...quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Je doet je huiswerk.
Seizoenswerk. 6-7 maanden werken (en dan mag ik zelfs mijn contract zo indelen dat ik iedere 8 weken een week/twee weken vrij heb), net genoeg voor WW uitkering, dus de overige tijd gewoon werkloos zijn en doen waar ik zin in heb ja..
Vinden en krijgen zijn twee dingen. Mijn IQ vertraagt de diagnose en dus het recht op een betere uitkering en een gunstigere belastingaftrek.quote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je redt je nog behoorlijk goed dan, voor iemand die eigenlijk vindt dat ie een WAJONG uitkering verdient...
En het feit dat je inmiddels een behoorlijk arbeidsverleden hebt bewijst dat je kan werken. Dat feit alleen al zorgt dat een Wajong uitkering niet tot de mogelijkheden behoort. Die kun je gerust vergeten.quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Vinden en krijgen zijn twee dingen. Mijn IQ vertraagt de diagnose en dus het recht op een betere uitkering en een gunstigere belastingaftrek.
Dat valt wel mee. Ik heb in mn leven nog nooit langer dan 4 maanden aan een stuk gewerkt op papier. Die 26 weken van de 36 die noodzakelijk zijn voor een WW uitkering zijn echt bijna maximaal 'uitgesmeerd'. Het is een bureaucratische jungle en het is een kwestie van overleven ook al gaat dat over bescheiden lijken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
En het feit dat je inmiddels een behoorlijk arbeidsverleden hebt bewijst dat je kan werken. Dat feit alleen al zorgt dat een Wajong uitkering niet tot de mogelijkheden behoort. Die kun je gerust vergeten.
Korte dienstverbanden? Seizoenswerk? Cyclische werkloosheid? Of uitval wegens ziekte of gebrek? Ontslagen of ontslag genomen? Psychische klachten of lichamelijk? Diagnose? Er zijn nogal wat variabelen... Als ik het zo lees kun je wel werken maar kies je ervoor het niet te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb in mn leven nog nooit langer dan 4 maanden aan een stuk gewerkt op papier. Die 26 weken van de 36 die noodzakelijk zijn voor een WW uitkering zijn echt bijna maximaal 'uitgesmeerd'. Het is een bureaucratische jungle en het is een kwestie van overleven ook al gaat dat over bescheiden lijken.
Je IQ vertraagt de diagnose..? Leg me dat eens uit.quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Mijn IQ vertraagt de diagnose en dus het recht op een betere uitkering en een gunstigere belastingaftrek.
Seizoenswerk en buiten het seizoen gewoon geen werk kunnen vinden, en altijd geld van de IB-groep gehad. Psychische klachten, diagnose nog niet, waarschijnlijk deze zomer. Ik kan niet echt kiezen om werk leuk te vinden he... Keuzevrijheid is sowieso een paradoxaal begrip.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Korte dienstverbanden? Seizoenswerk? Cyclische werkloosheid? Of uitval wegens ziekte of gebrek? Ontslagen of ontslag genomen? Psychische klachten of lichamelijk? Diagnose? Er zijn nogal wat variabelen... Als ik het zo lees kun je wel werken maar kies je ervoor het niet te doen.
Intelligenter dan de gemiddelde patientquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Je IQ vertraagt de diagnose..? Leg me dat eens uit.
Dan snap ik nog steeds niet waarom het een diagnose zou vertragen. Of ben je de boel aan het besodemieteren (waar overigens geen hoge intelligentie voor nodig is)?quote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Intelligenter dan de gemiddelde patient.
De behandelaar kwam zelf met dat verhaal hoor. En besodemieteren is de moeite niet waard, je zit zo ontzettend lang in de molen voor een diagnose, dan kun je beter je geld op rood inzetten bij de roulette.quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom het een diagnose zou vertragen. Of ben je de boel aan het besodemieteren (waar overigens geen hoge intelligentie voor nodig is)?
Een hoge intelligentie kan een bijkomstig symptoom van een psychiatrische stoornis zijn. Als er een hoge intelligentie is vastgesteld, zou dat de boel juist versnellen.
In de derde wereld kunnen ze allemaal op hun luie gat in de zon zitten en een handje rijst ophalen of een konijn aan de speer prikken... Wat is dat voor een kul-argument!quote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef zeemonster het volgende:
Huilebalk in derde wereld landen hebben ze bijna allemaal geen tv , koelkast en internet en jij moet een paar dagen zonder overleven [/mama modus]
Dat weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
De behandelaar kwam zelf met dat verhaal hoor. En besodemieteren is de moeite niet waard, je zit zo ontzettend lang in de molen voor een diagnose, dan kun je beter je geld op rood inzetten bij de roulette.
Geloof me, bij die instanties zitten echt geen heldere lichten, dat duurt daar ontzettend lang allemaal.
Ze moeten wel want ze kunnen niet achter de laptop of pcquote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
In de derde wereld kunnen ze allemaal op hun luie gat in de zon zitten en een handje rijst ophalen of een konijn aan de speer prikken... Wat is dat voor een kul-argument!
PDD-NOS, maar ik heb het idee dat ik ze aandoeningen moet aandragen voor ze met een diagnose komen. Als ik had gezegd dat ik mezelf verdenk van syndroom van Down, dan hadden ze werkelijk testen op me losgelaten om het te checken.quote:Op maandag 20 april 2009 00:27 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Maar nu ben ik toch benieuwd in welke richting je behandelaar zit te denken.
Herkenbaar, dat hebben ze ook bij mij gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 00:38 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
PDD-NOS, maar ik heb het idee dat ik ze aandoeningen moet aandragen voor ze met een diagnose komen. Als ik had gezegd dat ik mezelf verdenk van syndroom van Down, dan hadden ze werkelijk testen op me losgelaten om het te checken.
ADD "heb ik" nu ook. Morgen heb ik weer iets anders als ik ze moet geloven. Het komt erop neer dat het omwille van de bureaucratie op niets uitdraait, ondertussen ligt 90% van de lui met problemen ergens tussen een wal en een schip.quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat hebben ze ook bij mij gedaan.
Overigens kwam er bij mij ADD uit, maar eerst nadat ze me een verkeerde diagnose hadden voorgeschoteld.
Mwah, dat meende ik eerst ook. Maar het zijn enkel de symptomen die heel erg veel op elkaar lijken. In feite zijn het verschillende neurologische fuckups. Het lijkt op elkaar, maar zijn verschillende dingen.quote:Op maandag 20 april 2009 05:24 schreef sinadO het volgende:
Klopt dan toch aardig, aangezien zowel PDD-NOS als ADHD stoornissen zijn in het autistisch spectrum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |