abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68178399
2 Kneuzen die van rechts naar links lopen terwijl ze van alles blaten. Ze keren zich vervolgens richting de camera, staan stom te kijken waarna ze zeggen "kijken dus " ik vind de reclame van Green Dream District erg dom en irritant. Dat stomme wijzen altijd aan het einde van zo'n reclame.

Dat zijn ze dus
anti klacht: zal vast en zeker goed zijn voor de aarde enzo, kandidaten komen over intelligent

bonus klacht: dat wijf die ook in de sky radio kerst reclame zat heeft nu weer een rol in een andere reclam, kan er ook goed mee door. Maar wel naakt
pi_68178779
Hehe, eens met ts, dit komt echt zo amateuristisch over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68178816
Échte fipo. Filmpje?
pi_68179080
TS is jalours dat hij geen tv heeft om Green dream district te kijken!
pi_68179109
niemand die National Geographic kijkt O_O
pi_68179708
Ze moeten opzouten met die programma's over het klimaat, evenals Secret Bible, Pets getting raped, etc. Ga snel weer eens interessante wetenschap uitzenden. Al die bagger tegenwoordig.
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_68180405
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef SiemPie666 het volgende:
Ze moeten opzouten met die programma's over het klimaat, evenals Secret Bible, Pets getting raped, etc. Ga snel weer eens interessante wetenschap uitzenden. Al die bagger tegenwoordig.
ze moeten imo ook stoppen met alle tatoeages programma's, hot rod, andere bouw-hier-je-motor-progs etc. Ik wil mooie docs over de natuur, wetenschap, oorlog
  zondag 19 april 2009 @ 19:58:12 #8
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_68180566
ik had het toevallig er vandaag nog over, ik irriteer me ook al an die twee fags
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_68181070
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

ze moeten imo ook stoppen met alle tatoeages programma's, hot rod, andere bouw-hier-je-motor-progs etc. Ik wil mooie docs over de natuur, wetenschap, oorlog
IDD, alle programma's over de (de)constructie van hoge gebouwen/auto's/motors/anderszins "stoer" iets moeten ze er gewoon uitgooien. die zooi hebben we nu wel genoeg gezien.
Bovendien moeten ze imo wat dieper op de stof ingaan, als er eens een interessant onderwerp is zit je vaak nog met een gevoel van "ok, maar hoe werkt het?".
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  zondag 19 april 2009 @ 20:11:06 #10
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_68181114
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

IDD, alle programma's over de (de)constructie van hoge gebouwen/auto's/motors/anderszins "stoer" iets moeten ze er gewoon uitgooien. die zooi hebben we nu wel genoeg gezien.
Bovendien moeten ze imo wat dieper op de stof ingaan, als er eens een interessant onderwerp is zit je vaak nog met een gevoel van "ok, maar hoe werkt het?".
maar die uitgekauwde WOII docu's komen anders ook mn strot uit.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  zondag 19 april 2009 @ 20:13:30 #11
147291 SiemPie666
Sapperdeflap
pi_68181208
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef SamStar het volgende:

[..]

maar die uitgekauwde WOII docu's komen anders ook mn strot uit.
WOII is idd uitgemolken, maar er zijn zoveel meer onderwerpen waar ze iets mee kunnen.
pi_68181389
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

WOII is idd uitgemolken, maar er zijn zoveel meer onderwerpen waar ze iets mee kunnen.
Eens van de 2de wereld oorlog hebben we nu wel genoeg gezien/ gelezen. Maar er zouden diepere docs kunnen komen over de Viëtnam oorlog, de Golfoorlog, de Balkanoorlog etc etc. Een andere blik is ook altijd interessant ( hoe gaat de lokale bevolking om met zo'n westers leger en waarom?) of hoe floreert de drugs handel ten tijde van?. Genoeg dingen, en dit bedenk ik nu nog maar in enkele seconden
pi_68182806
Gisteren ook, voor de ZOVEELSTE keer een documentaire over de Aryan Brotherhood. Godverdomme, die kan ik nu al woord voor woord navertellen. Oh, en natuurlijk ook de docu over Howard Hughes, ook al tig keer gezien.
Ron Paul 2012
pi_68183423
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

DIe progamma's worden doorgaans zo uitgerekt dat ze saai worden, 30x dezelfde animatie die voorbijkomt, vaak wordt hetzelfde gezegd en spannende cliffhangers voor de reclame.

Op dinsdag 22:00 uur is er wel een goeie docu voor: underworld, op national geographic channel.
pi_68186178
Sowieso hoe ver kan je zinken. Ik geloof dat die linker eerst in een soap speelde, en dan dit
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zondag 19 april 2009 @ 22:44:42 #16
147291 SiemPie666
Sapperdeflap
pi_68186842
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')