abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68173417
HP is hier imho het meest geschikte voorbeeld voor:

fucking 600MB nodig voor alleen de drivers...

klacht: bloated kut software van HP
subklacht: HP consumentenproducten
aubklacht: speciale HP software nodig hebben om netwerkscanner te benaderen
  zondag 19 april 2009 @ 17:03:11 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68173485
HP drivers
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68173522
Windows is anders ook best gegroeid van de eerste versie naar Vista. En Nero Burning ROM ook al. Doe normaal zou ik zeggen. Achterlijke bedrijven
  zondag 19 april 2009 @ 17:03:49 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_68173529
Laat me raden, je hebt net een printer gekocht?

Deze staan bij mij er ook op.

Ik heb de rest eraf gegooid, en alleen deze op laten staan:

HP Imaging Device Functions
HP Update
HP OCR Software

Maare, het vertraagt mijn computer enorm met het opstarten, ik weet niet of jij het ook al had geprobeerd? De processen draaien continue op de achtergrond.

Is dr ook een fix voor? Irriteer me mateloos.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_68173625
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Laat me raden, je hebt net een printer gekocht?
nee dat niet eens

m'n pa heeft een HP photosmart staan (met scanner dus) en ik moet wat scannen, en zijn pc heeft photoshop niet

wat betreft het traag opstarten: schakel auto update eens uit.. hp zal wel weer bergen services hebben aangemaakt...
pi_68173755
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Windows is anders ook best gegroeid van de eerste versie naar Vista. En Nero Burning ROM ook al. Doe normaal zou ik zeggen. Achterlijke bedrijven
nero 5 blijft de beste..

windows, tja.. die heeft ook wel wat onnodige ballast maar daar heb ik echt het minst last van.

een driver voor een scanner moet gewoon 5-10 mb zijn maximaal.. geen 600...
pi_68173788
HP en printer-drivers zijn idd erg kut. Zelf installeer ik altijd de drivers , print mijn ding en dan meteen er weer vanaf.
Niet echt praktisch als je elke dag moet printen maar het vreet geheugen (zelfs op een goed systeem)

Ik had het bij Compaq ooit maar volgens mij is het toch te omzeilen?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 19 april 2009 @ 17:14:35 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_68174145
Kun je niet gewoon alleen de driver downloaden en al die hp software niet installeren?
Ik heb hier een cheapass printertje staan wat als installatie cd zoon 150 mb wil installeren maar als je de driver van hp pakt en die door Windows laat installeren kost het zoon 7 mb
pi_68176198
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:09 schreef Pacmaniac het volgende:
HP en printer-drivers zijn idd erg kut. Zelf installeer ik altijd de drivers , print mijn ding en dan meteen er weer vanaf.
Niet echt praktisch als je elke dag moet printen maar het vreet geheugen (zelfs op een goed systeem)

Ik had het bij Compaq ooit maar volgens mij is het toch te omzeilen?
Prutser
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')