Maar je waagt wel je leven voor God en Vaderland - da's meer dan een rode kaart kunnen oplopen bij een voetbalwedstrijd omdat je een kickboxbeweging maakt.quote:
Latent?quote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, allemaal latente homo's.
1914 belde, ze willen hun achterhaalde lulkoek terugquote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Maar je waagt wel je leven voor God en Vaderland
Latentquote:
als de derde wereldoorlog uitbreekt kunenn ze van dat soort mensen (van Gaal - ik wil niet alle voetbaltrainers over een kam scheren) vast nog wel gebruiken om de kampen te bewaken en zo.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
o lalalHij mag mij wel commanderen hoor
![]()
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
als de derde wereldoorlog uitbreekt kunenn ze van dat soort mensen (van Gaal - ik wil niet alle voetbaltrainers over een kam scheren) vast nog wel gebruiken om de kampen te bewaken en zo.
Jaloezie is geen eigenschap die ik bezit.quote:
Jaloezie is geen slechte ( of domme) eigenschap hoor, denk aan een relatie bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Jaloezie is geen eigenschap die ik bezit.
Jaloezie is nl. een domme eigenschap en domme eigenschappen bezit ik niet.
dus jij vindt jaloezie niet dom? gewoon je vriendin (of vriend) niet vertrouwen omdat ze misschien met een ander praat en zo....quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Jaloezie is geen slechte ( of domme) eigenschap hoor, denk aan een relatie bijvoorbeeld
Een relatie bezit ie ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Jaloezie is geen slechte ( of domme) eigenschap hoor, denk aan een relatie bijvoorbeeld
Ben je moslim ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dus jij vindt jaloezie niet dom? gewoon je vriendin (of vriend) niet vertrouwen omdat ze misschien met een ander praat en zo....
ok - ieder mensachtig wezen in Nederland mag een mening hebben - dus jij ook!
Waar zou je dat uit af kunnen leiden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |