online kijken gast.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Colplay het volgende:
De afwezigheid van afstand tot de finish is echt mega-irritant. Zit nu beetje te zappen met de kampioenswedstrijd van AZ, maar als je dan terugkomt moet je weer tijdje kijken voor je weet waar ze zijn.
Koers is zo spannend dat je maar zit te interneppen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef agr het volgende:
[..]
nee pda is opgeborgen, ik sta nu weer voor mijn eigen deur, dus wifi.
Snap ik ook niet. Beter voor de Cauberg teruggepakt dan anoniem 25e worden.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn toch talloze sterke renners die niet kunnen winnen in een sprint van Cunego, Valverde, Sanchez,... waarom blijven die toch allemaal zitten? Als ze nog lang wachten, dan springen die kerels echt allemaal gewoon in je wiel als pas op 5 km. gaat.
Ik lach ook als Clown Bassie zijn fiets pakt en als eerste boven is op de Cauberg, maar dat gebeurt gewoon niet.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
whehe ik ga lachen als De Kort nou geheel onverwachts toch wint
Dan krijgt iedereen die in dit topic heeft gepost van mij een fles wijn.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
whehe ik ga lachen als De Kort nou geheel onverwachts toch wint
het is langs(de koers is voor ons weer afgelopen), dus ik ben nu samen met de buurtjes buiten met me laptop en de tv van de buurman.quote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Koers is zo spannend dat je maar zit te interneppen.
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn toch talloze sterke renners die niet kunnen winnen in een sprint van Cunego, Valverde, Sanchez,... waarom blijven die toch allemaal zitten? Als ze nog lang wachten, dan springen die kerels echt allemaal gewoon in je wiel als je pas op 5 km. gaat.
quotedquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan krijgt iedereen die in dit topic heeft gepost van mij een fles wijn.
Quotequote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nibali en Ivanov nu in de aanval. Ivanov kan best een aardig stukje hardrijden toch?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Beter voor de Cauberg teruggepakt dan anoniem 25e worden.
Spanning ten top!quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef agr het volgende:
[..]
het is langs(de koers is voor ons weer afgelopen), dus ik ben nu samen met de buurtjes buiten met me laptop en de tv van de buurman.
paaspakket van de baas gehad, toevallig?quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De samenwerking stokt nu alweer. Waarom die hele slinger door Limburg? Je kunt beter een vlak aanloopje nemen vanaf Noord-Limburg en dan de Cauberg op knallen. Effect is een beetje hetzelfde als nu.quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanov en Nibali komen er toch niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |