Begrijpelijk, ken het helaas zelf ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Willaaam het volgende:
Ja uiteraard leef ik nog, was even een paar dagen afwezig... mijn vader is overleden in 2007 en die is jarig op 24 april, weet nog steeds niet zo goed wat ik van die dag moet maken. Daarom niet zo heel veel zin gehad in internetten en dingen regelen.
Mijn excuses in ieder geval. Startbod van Jaheur is geaccepteerd en ik leef nog gewoon
Voorlopig vind ik 85 echt te weinig, dus tot het hoger wordt ga ik niet tot actie over. Op het moment dat er een redelijk voorstel gedaan wordt is het wat mij betreft snel rond (zie creativequote:Op zondag 26 april 2009 09:58 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ken het helaas zelf ook.
Heb je enig idee wanneer je tot verdere actie overgaat?
Anders kijk ik namelijk even verder.
Goed werk! Wel jammer van het bod.quote:Op zondag 26 april 2009 14:45 schreef Jaheur het volgende:
Helaas annuleer ik toch mijn bod. Heb mijn andere laptop kunnen reanimeren.
Nee, sorry, voorlopig alleen intacte laptopsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:51 schreef Manke het volgende:
heb je een kapotte laptop liggen met een 15.4 scherm?
Als het een DS Lite is met enige bijbetaling heb ik wel interesse, maar ik zocht eigenlijk een DSi... Zit er nog garantie op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:23 schreef bacobas het volgende:
Packard Bell R4620
Ruilen tegen een roze nintendo DS? Moeders computer is kapot en zij wil d'r nintendo er wel voor ruilen!
Genoteerd! Een bod doen mag uiteraard ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Geckoo het volgende:
tvp voor de 1e laptop.
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:35 schreef Leroym het volgende:
Packard Bell R4345 125 excl verz
Genoteerd!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef pjay het volgende:
Bij deze een bod van 100 euro voor de Packard Bell R4620
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |