smiddags, niet savondsquote:
Mmm, knap klote danquote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef styliste het volgende:
de uistlag van de pfeiffer test is binnen
![]()
ik heb t
Jammer dat je bed nog niet af is dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef styliste het volgende:de uistlag van de pfeiffer test is binnen
![]()
ik heb t
Volgens mij moet dat wel lukken:quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef styliste het volgende:
hahaha!
Ik heb wel een bed![]()
Kga alleen morgen naar barcelona.... hoop dat ze daar goede bankjes hebben staan..
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken:
[ afbeelding ]
verkiezing kinderburgemeester??quote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef liefie_ het volgende:
heeft iemand kinderen in de basisschool leeftijd?
wtf was er aan de hand in de binnenstad met al die kinderen?
heb weet ik hoe lang vast gestaan
(ze waren wel cute trouwens)
Dat kindje was gisteren al gekozen volgens mij...quote:
Wow, dat is goedkoopquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Die banken in Barcelona zijn zo vet.
Btw, vraagje: ryanair is aan het stunten.. nu kun je voor 10 euro vliegen naar bijv. Italiė of Barcelona of Madrid of weet ik het. Maar gister was het nog 1 euro.. Zouden ze vanaf nu alleen maar omhoog gaan en zal ik dus vandaag zo snel mogelijk gaan boeken, of zal ik het ff afwachten, kijken of ze weer gaan zakken?
met ryanair opletten he! Die gooien zoveel bovenop de prijs... volgens mij komt er sowieso een behoorlijk bedrag bij voor 1 koffer en dan heb ik het nog niet over de belastingen enzo gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Die banken in Barcelona zijn zo vet.
Btw, vraagje: ryanair is aan het stunten.. nu kun je voor 10 euro vliegen naar bijv. Italiė of Barcelona of Madrid of weet ik het. Maar gister was het nog 1 euro.. Zouden ze vanaf nu alleen maar omhoog gaan en zal ik dus vandaag zo snel mogelijk gaan boeken, of zal ik het ff afwachten, kijken of ze weer gaan zakken?
Misschien omdat er dan belastingen bijkomen die alleen in dat geld / op dat vliegveld gelden...?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Wel raar hoor:
Heenvlucht:
Belastingen/ toeslagen: 32,14 EUR
Terugvlucht:
Belastingen/ toeslagen: 43,20 EUR
Voor 2 personen wel. Waarom is die toeslag op de terugweg hoger?
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
met ryanair opletten he! Die gooien zoveel bovenop de prijs... volgens mij komt er sowieso een behoorlijk bedrag bij voor 1 koffer en dan heb ik het nog niet over de belastingen enzo gehad
True truequote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemen
Zoals een echte vrouw betaamt dusquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik had niet genoeg aan handbagage voor mijn vier dagen Londen hoor.
ik zit eind juni ook in Italiė (dichtbij rome, wss een dagje ofzo er naar toe)quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst geboekt naar Rome met Ryanair, eind juni..... En idd zonder bagage en met online inchecken... Dat scheelt veel geld ja!!
Wanneer ben jij er dan? Ik 26-30 juni.. Ergens in het centrum van Rome in een appartement. Ouders die betalenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik zit eind juni ook in Italiė (dichtbij rome, wss een dagje ofzo er naar toe)
italiė ftw
Vandaag en zondag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
TEGAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij dit hele weekend werken ????
Dan spreek ik jou vandaag nog even op msn aanquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY krullebol !!!!quote:
Succes, want ik ben straks werken de hele dagquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan spreek ik jou vandaag nog even op msn aan
Dan morgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Succes, want ik ben straks werken de hele dag.
je mag mee om m'n rug in te smeren hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:09 schreef VoreG het volgende:
wil iemand mij meenemen op vakantie? Ik ben erg leuk!
Durf ik nietquote:
gewoon rustig aan doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:34 schreef styliste het volgende:
pfffff ik ben moe en ik moet nog heeeeeeeeeeel veel doen
wat ik heb gelezen: jahquote:
idd, en als het lang duurt wat het meestal is, kun je weleens tegen onbegrip van mensen aanlopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:48 schreef styliste het volgende:
pfeiffer ja.
thnx crazy![]()
is idd wel fijn om te weten wat ik heb maar zo vlak voor de vakantie moet ik stiekum nog veel te veel doen...
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef Tegan het volgende:
Pfeiffer gaat toch nooit echt over?
Bij die vriend van me duurde het een aantal jaren voordat hij van die vermoeidheid af was.quote:Hoe lang duurt het voordat je genezen bent van deze ziekte?
De keelontsteking en de koorts duren meestal niet erg lang. Ikzelf had een weekje koorts en griep. Maar de moeheid kan daarentegen wel lang duren. Sommige mensen zijn een weekje heel erg moe en dan is het over. Anderen hebben er maanden last van. Op de meeste sites en encyclopedieėn zeggen ze dat het gemiddeld 3 tot 4 weken duurt. De nasleep kan soms wel een aantal jaar duren. Ik had bijvoorbeeld een aantal jaar iedere herfst en lente heel erg last van moeheid. In de zomer en de winter viel dat wel mee. Maar het lastige is dus dat de moeheid per mens verschilt en dat je dus niet echt kan weten wanneer het 'over' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |