Wow, dat is goedkoopquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Die banken in Barcelona zijn zo vet.
Btw, vraagje: ryanair is aan het stunten.. nu kun je voor 10 euro vliegen naar bijv. Italië of Barcelona of Madrid of weet ik het. Maar gister was het nog 1 euro.. Zouden ze vanaf nu alleen maar omhoog gaan en zal ik dus vandaag zo snel mogelijk gaan boeken, of zal ik het ff afwachten, kijken of ze weer gaan zakken?
met ryanair opletten he! Die gooien zoveel bovenop de prijs... volgens mij komt er sowieso een behoorlijk bedrag bij voor 1 koffer en dan heb ik het nog niet over de belastingen enzo gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Die banken in Barcelona zijn zo vet.
Btw, vraagje: ryanair is aan het stunten.. nu kun je voor 10 euro vliegen naar bijv. Italië of Barcelona of Madrid of weet ik het. Maar gister was het nog 1 euro.. Zouden ze vanaf nu alleen maar omhoog gaan en zal ik dus vandaag zo snel mogelijk gaan boeken, of zal ik het ff afwachten, kijken of ze weer gaan zakken?
Misschien omdat er dan belastingen bijkomen die alleen in dat geld / op dat vliegveld gelden...?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Wel raar hoor:
Heenvlucht:
Belastingen/ toeslagen: 32,14 EUR
Terugvlucht:
Belastingen/ toeslagen: 43,20 EUR
Voor 2 personen wel. Waarom is die toeslag op de terugweg hoger?
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
met ryanair opletten he! Die gooien zoveel bovenop de prijs... volgens mij komt er sowieso een behoorlijk bedrag bij voor 1 koffer en dan heb ik het nog niet over de belastingen enzo gehad
True truequote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je een paar dagen gaat, dan kan je gemakkelijk alleen handbagage meenemen
Zoals een echte vrouw betaamt dusquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik had niet genoeg aan handbagage voor mijn vier dagen Londen hoor.
ik zit eind juni ook in Italië (dichtbij rome, wss een dagje ofzo er naar toe)quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst geboekt naar Rome met Ryanair, eind juni..... En idd zonder bagage en met online inchecken... Dat scheelt veel geld ja!!
Wanneer ben jij er dan? Ik 26-30 juni.. Ergens in het centrum van Rome in een appartement. Ouders die betalenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik zit eind juni ook in Italië (dichtbij rome, wss een dagje ofzo er naar toe)
italië ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |