jaquote:
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef koningdavid het volgende:
Is het al eens eerder gedaan eigenlijk, zo'n WFL-meet?
Solly, alleen de avond dan sla ik overquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk ben ik ook wel voor iets met de L.Vond het Catherijne Convent in Utrecht wel mooi toen ik er voor het laatst was.
Of we gaan gewoon met z'n allen naar een lezing op een vrijdagavond. Kunnen redelijk wat mensen nog die nacht gratis terug met hun OV-Studentenkaart.
WFL doet het gewoon onevenquote:
De 2001 meeting was de bom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.
Je bedoelt dat je zo'n slechte chauffeur bent dat je je auto vermoedelijk de Oude Gracht inrijdt? Ik zou niet weten hoe je anders op zo'n terrasje wilt komen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef speknek het volgende:
[..]
De 2001 meeting was de bom.
Als jullie in Utrecht afspreken rijd ik jullie trouwens plat met m'n auto. Niet dat ik een auto heb, maar dat jullie het weten.
Den Haag onder de bezielende leiding van Isegrim (Wat hebben we toen veel gelopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.
Ehhh...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Den Haag onder de bezielende leiding van Isegrim (Wat hebben we toen veel gelopen)
Jouw worst mocht er ook wel wezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:58 schreef Doffy het volgende:
Ja schuif de schuld maar met terugwerkende kracht af
je worst is trouwens érrug lekker!
Die waren er toen nog niet... :squote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef Doffy het volgende:
Misschien moeten we er ook nog een schuilmoskee bij doen
Zoveel minaretten zijn er sowieso niet. En die Westermoskee gaat er voorlopig niet komen, hoe mooi het ding ook geworden zou zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Die waren er toen nog niet... :s
Maar de moskeen tegenwoordig zijn wel een mooi voorbeeld van pragmatische tolerantieBeetje hetzelfde als toen in de 19e eeuw.
'Je mag best een moskee neerzetten als je het maar niet te bont maakt. De minaretten worden natuurlijk niet hoger dan de kerktorens'
Ja echt jammer... Zou echt een mooi gebouw worden. Een verrijking voor een multiculti samenleving als Nederland.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zoveel minaretten zijn er sowieso niet. En die Westermoskee gaat er voorlopig niet komen, hoe mooi het ding ook geworden zou zijn.
Mijn ideequote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Misschien moeten we eerst eens een datum prikken en dán kijken wat we gaan doen.
Sja, kannernixandoen.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |