Andere voorbeelden ook graagquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onregelmatig werkwoord dat geen t achter de stam krijgt in de derde persoon enkelvoud.
Als dominante vrouw...quote:
quote:
Volgens mij heb jij net boodschappen gedaan?quote:
Zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef nectarientje het volgende:
Volgens mij heb jij net boodschappen gedaan?
mja?quote:
Dat doe ik sowieso wel voor mijn lol...quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is MissMSX gewoon dominanter dan Air en moet hij elke dag op zijn knietjes haar voeten kussen. Ofzo.
Nog even en je gaat ons vertellen dat je wekelijks in een latex catsuit rondloopt omdat MissMSX dat wil.quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel voor mijn lol...
Hello Kitty suit he...quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nog even en je gaat ons vertellen dat je wekelijks in een latex catsuit rondloopt omdat MissMSX dat wil.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?
Op de rest reageer ik maar niet eensquote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rest van bericht vond je wel normaal?
Fembol! Is that you?quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was even beneden de bouwvakkers aanmoedigen.
Verstandig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op de rest reageer ik maar niet eens.
Gokje? "Er voor". Deze reeks loopt in allerlei vormen dan inmiddels ook al weer 4 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |