Je snapt er ook niet veel van he...quote:Op maandag 20 april 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
De perfecte vrouw!!
Wanneer gingen we ook al weer daten?
Niks te danken hoor Q.!quote:
Dan moet ik maar blijven slapen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Tegan het volgende:
De bus stopt paar minuten van mijn huis. Alleen hij rijdt niet meer na 23:00 ofzo.
Logeerbed?quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ja, kan wel. Alleen. We zijn dus aan het verbouwen, dus op het logeerbed staat alle electronica van beneden...
Dan moet hij maar bij jou in bed. Hoe jammer!quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ja, kan wel. Alleen. We zijn dus aan het verbouwen, dus op het logeerbed staat alle electronica van beneden...
Die staat in de friendzone...quote:
Hij mag dus niet bij jou in bed?quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Lege kamer van mijn zus met bed", was langer typen.
Een beetje dominante vent reageert natuurlijk met: Ik slaap gewoon bij jou in bed.quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
"Lege kamer van mijn zus met bed", was langer typen.
Ze is onderdanig dus dat kun je zo afdwingen...quote:
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is onderdanig dus dat kun je zo afdwingen...
Of in haar anus...quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?
Wat vreselijk.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beter lezen, dat is de enige optie als hij moet blijven slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |