abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 11:11:56 #76
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_68196243
aXXo
癌症爐灶
pi_68196666
Vraag me serieus af waarom allemaal die klapmongooltjes hier reageren met " 700Mb ". Is dat een soort onbewuste geldingsdrang? Of hebben ze gewoon allemaal zo'n zielig leven dat ze zich daar druk om maken? How sad.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 20 april 2009 @ 11:43:34 #78
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68197193
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Vraag me serieus af waarom allemaal die klapmongooltjes hier reageren met " 700Mb ". Is dat een soort onbewuste geldingsdrang? Of hebben ze gewoon allemaal zo'n zielig leven dat ze zich daar druk om maken? How sad.
dat is gewoon de grote van een normale film. er zijn hier juist mongolen die het nodig vinden om zich druk te maken dat 700 mb geen kwaliteit is en dat het veel beter moet voordat ze uberhaupt de film opstarten, dat is pas suf.
pi_68197819
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

dat is gewoon de grote van een normale film. er zijn hier juist mongolen die het nodig vinden om zich druk te maken dat 700 mb geen kwaliteit is en dat het veel beter moet voordat ze uberhaupt de film opstarten, dat is pas suf.
8gig BDRips
pi_68197852
aXXo

Sinds ik usenet heb download ik niet meer van die gare 700Mb bestanden. Ik ga dan voor de GB's.
pi_68198036
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
aXXo

Sinds ik usenet heb download ik niet meer van die gare 700Mb bestanden. Ik ga dan voor de GB's.
Mag ik je aanraken?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 20 april 2009 @ 12:10:32 #82
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68198137
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
aXXo

Tof man, zet het anders ook even op je CV.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68198399
Ben ik dan de enige die zijn rips slecht vond? Na een aantal rips die constant haperde heb ik zijn rips altijd vermeden.

Nu download ik overigens alleen nog maar in HD.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_68198884
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
Ben ik dan de enige die zijn rips slecht vond? Na een aantal rips die constant haperde heb ik zijn rips altijd vermeden.

quote:
Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef Nosh het volgende:

[..]

Tof man, zet het anders ook even op je CV.
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
  maandag 20 april 2009 @ 12:35:27 #85
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68199016
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Kai-Itza het volgende:
aXXo
tvaxxo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68199080
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:

Nog nooit last gehad van zijn haperende rilps.

HD is leuk, duurt langer met downloaden omdat de bestanden groter zijn. En na 1x kijken flikker ik de film of serie toch weg. Dus ff een filmpje van axxo downloaden was ideaal.
pi_68199281
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nog nooit last gehad van zijn haperende rilps.

HD is leuk, duurt langer met downloaden omdat de bestanden groter zijn. En na 1x kijken flikker ik de film of serie toch weg. Dus ff een filmpje van axxo downloaden was ideaal.
Ja duurt wel langer, maar goed, heb je wel mooier beeld.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_68199384
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[..]

[..]
Gewoon niet op ingaan, stelletje droeftoeters
pi_68199555
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD film
En idd..het is ook gewoon een beter alternatief voor iemand met een klote verbinding.
Waarom lang wachten op een filmpje wat na 2 uur kijken alweer voorbij is
Als je een full HD scherm hebt, is een 700MB film echt niet leuk om te kijken, dat doe ik dan wel op mijn laptop.
Voor de rest ben ik het met je eens.

Axxo
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_68199564
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja duurt wel langer, maar goed, heb je wel mooier beeld.
(heb de pc nog niet hdmi aangesloten etc. 720 haal ik toch niet. )
pi_68199760
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

(heb de pc nog niet hdmi aangesloten etc. 720 haal ik toch niet. )
Ja, dan heeft het inderdaad niet veel zin.
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD film
Sorry, maar je snapt zelf natuurlijk ook wel dat dit onzin is.
quote:
En idd..het is ook gewoon een beter alternatief voor iemand met een klote verbinding.
Waarom lang wachten op een filmpje wat na 2 uur kijken alweer voorbij is
Lang wachten is ook maar wat, de films download ik meestal 's nachts. Tja, tenzij je besluit op een zondag middag even snel een filmpje wil downloaden en kijken, dan is het wat anders, maar dat komt eigenlijk nooit voor. Heb meestal wel een aantal klaar staan. Ik download meestal van te voren ook omdat je anders de kans hebt dat je de film later niet meer kan downloaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyB op 20-04-2009 15:12:56 ]
pi_68201415
BREIN weet waar jullie huis woont, vieze criminelen!
pi_68202768
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:

Sorry, maar je snapt zelf natuurlijk ook wel dat dit onzin is.
Dat is het niet?
Allemaal leuk en aardig, dat Blu-Ray gedoe, ook zeker betere kwaliteit
Maar ik heb ook liever 10 films van aXXo op mn PC die ik wel kan bekijken dan één HDrip die ik niet kan bekijken!
Pas als dat Blu-Ray gebeuren goedkoper wordt en bijna iedereen dat heeft, dan kijken we wel weer verder
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 20 april 2009 @ 15:03:29 #94
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68203899
Ik heb ook nog geen boodschap aan HD, dus ben heel gelukkig met aXXo en z'n 700mb rips.

Zeker met glasvezelnetwerk, download aanzetten, even schijten, en de film kan gekeken worden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68204206
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat is het niet?
Allemaal leuk en aardig, dat Blu-Ray gedoe, ook zeker betere kwaliteit
Maar ik heb ook liever 10 films van aXXo op mn PC die ik wel kan bekijken dan één HDrip die ik niet kan bekijken!
Pas als dat Blu-Ray gebeuren goedkoper wordt en bijna iedereen dat heeft, dan kijken we wel weer verder
Ik doelde eigenlijk meer op het stukje "die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien".

En hoezo moet blu-ray eerst goedkoper worden als je het toch download?
pi_68204665
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:

[..]

Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.

Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc (wel dus)
  Spellchecker maandag 20 april 2009 @ 15:40:55 #97
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_68205208
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.

En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...

aXXo
Tevens -purist.
pi_68206086
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:
Ik hoop maar dat die lamlul opgepakt is. Het enige wat hij doet is DVDR's downloaden uit de scene en die misbruiken om er zijn eigen XviDs van te maken (jatten van source dus), ondanks het feit dat er een dag eerder al een nette DVDRip-XviD is gereleased door bijvoorbeeld DiAMOND, die -wel- gewoon aan de sceneregels voldoet en ook prima is.

En al die torrent/usenet-schapen maar kwijlend zijn shit downloaden en het daadwerkelijk populair maken, erg jammer...

aXXo
open er een topic over
pi_68207561
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef NoBody122 het volgende:

aXXo
Kijk mij eens stoer zijn want ik zit in de scene

Faalhaasje
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_68207574
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef ach het volgende:

[..]

Je lijkt wel zo'n FTD-miep, die beweren dat je geen verschil ziet tussen een 8GB Bluray rip en de originele Bluray disc (wel dus)
Net zoals sommige beweren dat een LP beter is dan een cd.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')