Wow wat ben jij cool zegquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hoop srsly dat het een troll isAnders, sterkte
Dat dus.. Niet dat ik de ruimte er niet voor heb, maar als het lijkt me toch wel veel beter om 10GB aan axxo films mee te vullen (die er trouwens qua kwaliteit niet minder uitzien), dan 1 geweldig mooi uitziende HD filmquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.
Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
You are the troll here, mister.quote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hoop srsly dat het een troll isAnders, sterkte
Vervelende fop-puristen die 't er zijn.quote:
Wat kijk jij dan, en waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef GioStyle het volgende:
Zoals bij mijn fipo:
Kijken jullie nog steeds DVDrips? How sad!
BluRay-rips, in 720p dan.quote:
Ik geef je groot gelijk dat HD veel beter is, en als je de mogelijkheid hebt zou ik het ook zeker doen! Het gaat mij alleen om die users die divxjes zonder argumenten afkraken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
BluRay-rips, in 720p dan.
Omdat de kwaliteit gewoon zoveel beter is (op een HDTV met een goede resolutie dan), je kan gewoon zien dat lijnen die normaal iets vervaagd waren nu gewoon strakgetrokken zijn en bijvoorbeeld gezichten echt veel scherper zijn.
Het is eigenlijk een beetje alsof aXXo/DVD normaal kijken zonder bril is, en HD-rips met bril op (ik heb dan ook slechte ogen).
En ik heb maar 80GB ruimte op mijn PCquote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat HD veel beter is, en als je de mogelijkheid hebt zou ik het ook zeker doen! Het gaat mij alleen om die users die divxjes zonder argumenten afkraken.
Ik heb liever 100 divx-films op mijn mediacenter pc dan 10 hd films op dezelfde ruimte (welke die pc toch niet kan trekken laat staan dat de tv ook niet hd ready of full hd is) dus ik, en velen met mij, zijn tevreden met de divxjes.
Written by Ernesto on November 28, 2007quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef DeRattebaas het volgende:
http://torrentfreak.com/a(...)sing-dvdrips-071128/
Blijkbaar is hij tijdelijk gestopt.
Hij was 1x gestopt, dit omdat er een probleem was met een website die zijn torrents hoste, dit was later opgelost en toen is hij weer films gaan plaatsen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:44 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Written by Ernesto on November 28, 2007
Dat is oud.
Open anders nog een topic over die keer dat je een spelfout maakte.quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Ik maak me niet belachelijk zielig druk om een of andere klapjostie die wat filmpjes of het net zet en ineens verdwenen is. Boehoehoehoe.
Uhu zekerquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.
Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Apekoek het volgende:
ach 700 mb is prima voor een incidenteel filmpie! stelletje HD nerds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |