Nee, KLaxxoN is een groep van verschillende uploaders die samen uploaden onder de naam KLaxxoNquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:49 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nee, KLaxxoN is een groep van verschillende uploaders die samen uploaden onder de naam KLaxxoN
aXXo doet het alleen
Bron
Zegt een online stadswacht.quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zich drukmaken om een of andere internetmongool.
Royal Sadness
?quote:
Niemand maakt zich druk om axxo zelf, maar wel om de makkelijk te vinden films die altijd 100000 seeders hebben en waar altijd ondertiteling voor vindbaar is.quote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Ik maak me niet belachelijk zielig druk om een of andere klapjostie die wat filmpjes of het net zet en ineens verdwenen is. Boehoehoehoe.
Zegt het artikel uit 2007quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef DeRattebaas het volgende:
http://torrentfreak.com/a(...)sing-dvdrips-071128/
Blijkbaar is hij tijdelijk gestopt.
quote:Over de mysterieuze aXXo wordt, door een Canadese filmer, zelfs een heuse documentaire gemaakt: Searching for aXXo.
Ik zie hem er wel voor aan, net als met z'n i am legend rip toenquote:Op zondag 19 april 2009 15:01 schreef miodzio het volgende:
[..]Dit zou humor zijn:
Searching for aXXo[2009]DvDrip-aXXo
Dacht dat aXXo altijd een groep was. En dacht ook dat klaxxon dezelde was?
Awwww, hij's jaloersquote:Op zondag 19 april 2009 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Ik maak me niet belachelijk zielig druk om een of andere klapjostie die wat filmpjes of het net zet en ineens verdwenen is. Boehoehoehoe.
Heuj Grinman!quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef C.Mongler het volgende:
Godverdomme. Kijken jullie echt 700mb xvidjes?
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef C.Mongler het volgende:
Godverdomme. Kijken jullie echt 700mb xvidjes?
Ik hoop srsly dat het een troll isquote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen heeft de snelheid, de opslagcapaciteit en de apparatuur om 10gb HD films kijken.
Als je goeie divxjes (die van aXXo) afspeelt heb je vrijwel geen verschil met 4+gb full dvd versies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |