quote:
 Op donderdag 23 april 2009  14:18 schreef DanseMacabre het volgende:Dankje, lief van jullie. 

Er is ook niets mis met me, hoe had ik anders m'n havo diploma kunnen halen? Maar zij krijgt heel vaak mensen met een lager niveau, dus ging ze er automatisch vanuit dat ik ook een laag niveau had. Niet zo slim van haar dus.
Gister kreeg ik van m'n beste vriendinnetje een hele mooie orchidee met een lief kaartje erbij. 

Ze had eerst naar mij thuis gebeld, maar er was niemand thuis. En toen naar m'n zus, of ik geslaagd was. Ik vond het zo lief, ook omdat ze het zelf niet zo makkelijk heeft en al zoveel meegemaakt heeft in haar 17-jarige leventje. Ik was echt ontroerd.
@heroinjunk: Die schoenen heb ik ook, in het blauw!
Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zo  

Mijn vader loopt op krukken en mensen kijken altijd raar naar hem. Soms richten mensen achter de kassa ook het woord aan mij als ik er bij ben, want ik helemaal 

vind, en dan kijk ik gewoon een andere kant op. Come on, alsof iemand gelijk retarted is ofzo, je kan toch gewoon normaal in gesprek gaan met iemand en dan kom je er snel genoeg achter! 

I never look back, darling. It distracts from the now.
♥