Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
TT is niet helemaal juist. Ik zou graag gewone A4-blaadjes met iets willen behandelen zodat ik strepen en aantekeningen die met een permanent marker zijn gemaakt kan uitwissen/wegwegen. Zo een beetje zoals een witbord en die speciale stiften. Ik weet niet of er uberhaupt zoiets bestaat.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
Op school gebruiken ze geprinte sheets, dat is een soort plastic, waar ze met marker op kunnen schrijven wat vervolgens uit te vegen is. Maar ik vermoed dat dat niet met permanent marker werkt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity. He named this world: Forbidden Paradise
Het lijkt mij ook niet. Het hele idee van papier is dat het goed absorbeert. Zelfs al maak je de inkt weer vloeibaar met sterke oplosmiddelen, dan zit de inkt er nog helemaal in verwerkt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Visitekaartjes kun je met transparante lak bestellen. Dat moet dus op papier ook kunnen, maar of je dat zelf kunt doen vraag ik me af. Kost een hoop moeite, in ieder geval. Lamineren lijkt me de simpelste oplossing. Vertellen dat iedereen er met de stiften uit de buurt moet blijven ook wel, trouwens.
Je hebt ook doorzichtig overtrekpapier, zoals het wel in fotoalbums gebruikt wordt. Is dat een optie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op zondag 19 april 2009 04:07 schreef Dennis_enzo het volgende: Welk gedeelte van 'permanent marker' begrijp je niet?
dat dus.. en wel eens van poltood gehoord...?
of, ook een idee; koop white-boardmarkers en witte plastic vellen bij de copyshop...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D