Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
Liever ook niet maar ik vind het minder erg dan wat Ray allemaal aangeeft.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
nachtbagger, dicht.quote:Trouwens, Voor welke Nederlandse club ben jij?
Ja, we wachten. Op deze momenten zijn banrechten wel weer handig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
Topuser die azisthebest. Hoelang duurt het nou voordat ban-aanvragen worden gehonoreerd?
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.
Wat jij vindt is niet belangrijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.
Dan vind ik persoonlijk dat je dat ook wel mag posten.
Neuh, want de enige reacties die je terugkrijgt in VBL zijn niet zo vriendelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Om dan vervolgens weer een stortvloed aan reacties op zo'n post te moeten verwijderenquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.quote:
Ik word na vanmiddag zelfs vrolijk van zo'n "doodnormale" scheldpost.quote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeleken met vanmiddag is dit een kerkelijke zegening.
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vraag iets normaals in het psv topic en dat wordt verwijderd
Waarom verwijder je die post ?quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.
Ze zingen ook over joden aan het gasquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ik wacht wel op antwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
mail is de deur uit
Mooi, dan kunnen jij en denthemen hier stoppen met zeuren.quote:
post die mail maar niet hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
mail is de deur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |