Een serieuze reactie van deze baas!
Ik kan je 2 dingen vertellen over pijn in de ballen:
1. Mijn neefje had een pijn in zijn ballen die hij niet kon verklaren, hij liep er lang mee rond en durfde het niemand te vertellen, eerst was het zeurderig, toen begon het te steken. Toen hij uiteindelijk tegen zijn ouders vertelde dat ie geen buikpijn (

) had maar balpijn, zijn ze naar het ziekenhuis gegaan. Helaas voor hem was ie te laat en is z'n bal afgestorven. Inderdaad, omdat zo'n ader afgekneld was rond zijn testikel.
2. Ikzelf heb ook toen ik een jaar of 15 was met ernstige balpijn rondgelopen, gadverdamme, zelfs als ik er nu aan denk gaan mijn lieve testikeltjes al protesterend bewegen in mijn lieve scrotum.
Ik had een bijbalonsteking, en de pijn was eerst niet echt pijnlijk, al voelde ik wel een irritant geklop (van mn hart, leek het) in mijn ballen wat daarna steeds erger werd totdat ik het gevoel had dat ik om de 5 seconden een klein klapje tegen mijn bal aankreeg.
Toen was ik ook naar de dokter gegaan die inderdaad lekker aan mijn geile scrotumpje ging voelen, en ff lekker in mijn bal ging knijpen waarna ik het uitschreeuwde. Hij gaf me medicijnen en binnen 2 dagen was de pijn alweer weg