Ik doe geen bedrijfskunde maar Farmacie. Heb een tentamen over geneesmiddelen van het endocriene systeem.quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook! Toch niet ook toevallig finance II he?
Kunnen jullie tenminste weer uit het raam kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef Bob. het volgende:
Oh my.
Staat mijn huisgenootje hier net in mijn kamer "Ja, er staat een zwerver met je tas voor de deur en ze wil hem pas terug geven voor 4,50" Want dan kon ze naar de daklozen opvang.
Ik had sowieso maar een euro kleingeld ofzo (die overigens in mijn tas zat en ze er al uit had gehaald.)
Dus toen wilde ze de 2 bierkratjes die ze achter het raam zag staan.
Nou oke, prima deal, d'r zit voor een paar honderd euro aan boeken/GR/bril in die tas.
Dolle boel ja.quote:
Daar hoef je ook geen bedrijfskunde voor te doen, maar bij farmacie past het niet echt nee.quote:Op maandag 20 april 2009 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik doe geen bedrijfskunde, studeer Farmacie. Heb een tentamen over geneesmiddelen van het endocriene systeem.
Wat wil je later gaan doen met Farmacie?quote:Op maandag 20 april 2009 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik doe geen bedrijfskunde maar Farmacie. Heb een tentamen over geneesmiddelen van het endocriene systeem.
Sowieso "iets met mensen", om maar eens een standaard antwoord te geven. Om eerlijk te zijn, ik weet het nog niet precies. Ik wil wel in de apotheek terecht komen, maar of dat de openbare of de ziekenhuisapotheek wordt ben ik nog niet uit. Industrie wil ik sowieso niet, omdat je dan voornamelijk onderzoek doet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:03 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wat wil je later gaan doen met Farmacie?
Je hebt veel verschillende zwervers in Groningen. Ik ken ze allemala wel zo'n beetje, want de zwerveropvang in de Schoolstraat zit bij mij om de hoek.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 2 keer een zwerver geld gegeven en 2 keer kreeg ik niet 'bedankt' te horen maar het bericht dat de meneer in kwestie meer wou. Nou hoeft een zwerver echt niet voor een cent een complete knieval te maken en mijn schoenen schoon te likken, maar als er niet eens 'bedankt' af kan dan vind ik dat niet netjes en als ze ook nog meer willen dan hebben zwervers wat mij betreft afgedaan. Als 'jouw' zwerver de tas had gebracht en na het overhandigen wat poen had gevraagd dan was dat geen punt geweest, maar zijn stelling van 'ik geld, jij je tas' gaat er bij mij dan niet door.
quote:Poor Neil Patrick Harris!
The How I Met Your Mother star ran into a major mishap during the rehearsals for Sunday night's TV Land Awards .
His tuxedo caught on fire!!
Dat kleine mannetje hè? "Hé kameraad!"quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:27 schreef kikoooooo het volgende:
Eentje heet Bernardus, die schreeuwsurinamer, loopt meestal in de Herestraat. Hele aardige gast.
Ik gaf hem eens 5 euro, toen zei ie: "Wat kan ik voor jou doen?" "Wacht, ik ga een dansje voor je doen" Ging ie 2 minuten dansen, en toen sprintte ie de Appie in. Geniaal.
Hij schreeuwt ook altijd nog 5 minunten "BEDANKT HE, HEEEE BEDANKT MAN!"
Ja die ja. Bernardus heet ie. Dat is echt een sympathieke zwerver die van mij altijd wel wat krijgt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat kleine mannetje hè? "Hé kameraad!"
Hij deed zeker een magic trickquote:
Van mij meestal ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja die ja. Bernardus heet ie. Dat is echt een sympathieke zwerver die van mij altijd wel wat krijgt.
Ik geef in principe eigenlijk nooit iets aan zwervers, maar vorig jaar stond ik met wat vrienden te wachten bij de jumbo en hij kwam een praatje maken. Gewoon 10 minuten dom met die vent geluld en grapjes maken. Toen wij weg moesten vroeg hij pas of wij wat geld voor hem hadden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja die ja. Bernardus heet ie. Dat is echt een sympathieke zwerver die van mij altijd wel wat krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |