SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarbij v Bronckhorst ook direct rood had kunnen krijgen, en Perez was gewoon dom bezigquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef borisz het volgende:
Alle rode kaarten waren terecht. Al had Perez er ook af gemogen.
Als hij die 2 onbenullige kaarten voor Tiote geeft, kon dat voor v Bronckhorst ook een rode zijn..quote:
het stond dacht ik al 1-0quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Klussert_ het volgende:
[..]
Als hij die 2 onbenullige kaarten voor Tiote geeft, kon dat ook een rode zijn..
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
Prima gefloten volgens mij. Noem eens wat foute beslissingen dan, liefst niet te emotioneel gekleurd.
Dat is een klassieker, een topper is als het grote Ajax even de punten uit de provincie komt ophalen tegen clubs als PSV/Heerenveen/Twente/AZ.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Een topper is een wedstrijd tussen 2 topclubs. Twente is geen topclub.
Nee. De enige klassieker in Nederland is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dat is een klassieker, een topper is als het grote Ajax even de punten uit de provincie komt ophalen tegen clubs als PSV/Heerenveen/Twente/AZ.
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
Prima gefloten volgens mij. Noem eens wat foute beslissingen dan, liefst niet te emotioneel gekleurd.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Een topper is een wedstrijd tussen 2 topclubs. Twente Feyenoord is geen topclub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |