whahaha, ik kom niet meer bijquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Je moet ook niet na Dikkie Dik naar bed gaan. ;
quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef gabberklaas het volgende:
Weet iemand of Jack dit of dit spul ook kan krijgen? Hij is ook nooit online dus kan het hem niet vragen.
die wil ik ook van Jack!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)797ec38a5d4de7.jhtml
mooi!
Wanneer staat de TNT dan ongeveer bij mij op de stoep?quote:Destination - Netherlands
The item left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2009
De ene keer 22 april, de andere keer 25 april, de andere keer 29 april, en dan weer 8 mei.quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Wanneer staat de TNT dan ongeveer bij mij op de stoep?
Welke hello kitty tas heb je gekocht en hoe duur was ie totaal inclusief verzending?quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Neuh GPS muisje en een hello kitty laptoptas voor mijn vrouw.Shipping viel wat duurder uit dan verwacht maar goed, een laptoptas weegt ook wel wat. Als er interesse is wil ik wel linkjes posten.
Ook een fakert? Ziet er super uit!quote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef Thorical het volgende:
Kijk als Jack dit [ afbeelding ] dan houd ik me aanbevolen.
Damn, ziet er erg goed uit, ik wil er ook eentje bestellen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef Bhuddy het volgende:
Heb m'n RayBan binnen en ik ben er écht ontzettend blij mee. Voor 8 euro fantastisch, kwaliteit is top!
Komt eerst de mooiboy foto:
[ afbeelding ]
De case:
[ afbeelding ]
Bril zelf:
[ afbeelding ]
Bril + handleiding + sticker (die al van de bril zelf is gehaald) + hangertje + Rayban brillendoekje:
[ afbeelding ]
Alles zat keurig verpakt in plastic. Fantastisch. Oja, het is deze op DP. Let op, er zijn nu ook gepolariseerde te koop bij Jack, maar die hebben niet deze glazen.
Hé verdorie, de filehost ligt eruit. Ik zal hem even uploaden naar mijn eigen hosting.quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef henkSX het volgende:
Damn, kan de calculator niet downloaden. Heeft iemand die nog voor me?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hé verdorie, de filehost ligt eruit. Ik zal hem even uploaden naar mijn eigen hosting.
EDIT: http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar
hij zegt meestal niet meer dan nodig isquote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef foxbow het volgende:
die jack zegt niet echt veel op msn zeg....heeft hij het druk ofzo of kan hij geen engels?
Ik gok dat hij het druk heeft. Even wachten, ik heb 2 minuten terug nog met hem gepraat.quote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef foxbow het volgende:
die jack zegt niet echt veel op msn zeg....heeft hij het druk ofzo of kan hij geen engels?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef foxbow het volgende:
ja sorry, nu is hij er ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het druk heeft. Even wachten, ik heb 2 minuten terug nog met hem gepraat.
Jack kan deze:quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef joepie91 het volgende:
Goed, de scheerkoppen van mijn Philips zijn zojuist ter ziele gegaan... dus ik ben benieuwd of Jack deze kan regelen:
[ afbeelding ]
Zou wel erg fijn zijn, aangezien ze bij de goedkoopste winkel ergens in de 40 à 50 euro liggen. Beetje prijzig.
Oh, en de links naar de vorige deeltjes staan niet in de OP. Ik zal hem op de wiki even aanpassen
Oepsie, vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |