quote:
De Kastquote:
alt + 155quote:
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
Da_Sandman, Je mag mij PMen, ik heb nu wel je FB post verwijderd.
Waarom maak je die reactie dan in FB?quote:Op maandag 20 april 2009 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, die had ik wel verwacht. Toch grappig dat je dat hier zo blij komt melden.
Ah cool.quote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tong .. kristen Nygaard vanavond bij Holland Sport !
En daar moeten we het hier over hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom maak je die reactie dan in FB?
Ik snap dat gedrag echt niet hoor.
Tong is er weerquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Jullie doenm het erom. Eerst een discussie over PM.
Nu weer over Blöff.
Het is hard achteruit gegaan de laatste dagen in Hools.
Kijk.. wijze woordenquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
quote:
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?quote:Hier is de lijst met dingen.
Die je nog had willen doen.
Hier is de schoenendoos.
Met één miljoen herinneringen.
Aan wat we deden.
En wie we zijn geweest.
En wie we nu zijn.
Dat zit er ook in.
Als je denken wilt aan vroeger dat is oké.
Maar niet te vaak.
Denk liever aan vandaag.
Als je evenveel emotie voelt bij de ene en bij de andere ramp waarom reageer je bij de ene metquote:
als men het heeft over iets van 20 jaar geleden en je haalt zelf de herinnering op van de ander ramp van 20 jaar geleden met als reactiequote:
Die reactie geven niet echt aan dat je dezelfde emotie bij beide rampen voelt, of vind je wel? En wat voor emotie heb je bij beide rampen?quote:
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we het anders nog even over PSV - Ajax van gister hebben?
heheh sjimz. D_S stelt een makkelijke vraag en jij weet er gewoon een heel verhaal van te makenquote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag mij best PMen, omdat je dat blijkbaar van plan was
Wil niet zeggen dat ik het verwijderd heb!
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je zoiets op papier zetten ?
Ouwe platen van Blof zijn nog wel leuk en blof live ook wel, maar dan de oude knallers die laatste CD's zijn een beetje tja.
Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraakquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Dit was een incident. Hoort bij de sport.
Precies. Ajax wordt nog kampioen dit seizoen! Het kan nog!quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Ajax won met 7-2 in 83 van Feijenoord en Feijenoord werd kampioen.
Dit was een incident. Hoort bij de sport.
De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zei Johan van de Velde ook, en hij pleegde nog een inbraak
Je moet duidelijk weer even op gang komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste wedstijd van Heerenveen is meer dan 40 jaar geleden.
Ze rukken er nog steeds op
Ok de finale tegen Roda was ook geweldigquote:Op maandag 20 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet duidelijk weer even op gang komen
Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenenquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok de finale tegen Roda was ook geweldig
In elke bus een cameraploeg
In die van het verliezende team
Alleen die enters... zogenaamd om je post meer cache* te geven.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga door, ga door, je niveau komt vanzelf weer. Blijven oefenen
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
Zullen we het over iets leuks hebben? Maxime Verhagen ofzo?
Die wordt nog wel een keer MP.quote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet
quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wordt nog wel een keer MP.
Verhagen liever dan JP.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er dan een machtstrijd komt in het CDA of dat Eurlings niet moeilijk gaat doen en op plaats 2 gaat staanquote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
zachte G'squote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n zachte G vind ik echt helemaal niks
dat probleem heb ik een beetje met Bosquote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga die man als minister van buitenlandse zaken nog eens waarderen en dat wil ik niet
Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegenquote:
Ah die Hansquote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij heet Hans, en komt Dirk nogal eens tegen
Ik ga pitten, drukke dag morgen
ja, hij wordt net genoemdquote:
De tekst van Liefs Uit Londen is een stuk ingewikkelder dan die van Vandaag. Wat is er nou niet aan te snappen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het eerste nummer van Bluf was wel leuk en die laatste is onbegrijpelijk. Ach ze zijn een beetje de U2 van Nederland en U2 is toch kut.
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er isquote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tekst van Liefs Uit Londen is een stuk ingewikkelder dan die van Vandaag. Wat is er nou niet aan te snappen?
Is geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er is
mocht niet van Bonoquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef rubbereend het volgende:
heee een post van tong zonder een enter na elke zin![]()
Is erg mooi.quote:
quote:
Succes of sterkte of wat je wilquote:Zo examen Statistiek.
Die so fucking care was niet voor de ramp bedoeld en die kwam er een beetje erg kut uit.quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Doc het volgende:
Als je evenveel emotie voelt bij de ene en bij de andere ramp waarom reageer je bij de ene met
als men het heeft over iets van 20 jaar geleden en je haalt zelf de herinnering op van de ander ramp van 20 jaar geleden met als reactie
Alweer?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even relativeren: die persoon moest nog eerder uit zn bed.
Zo zelf maar even een statistiek examen maken.
Zelfde mededeling, ander topic...quote:
Zeeland moet afgezonken wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel te rustig hier. Nog iemand wat te rellen ofzo?!
Daar denkt de staat gelukkig anders over, de Hedwige polder mogen we ook al houdenquote:
Juistem. Groningen de trots van het Noordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mits de testen met het afsteken en wegdrijven van Friesland geslaagd zijn uiteraard.
Ja, dat is een schandaal op zich trouwens. Maar dat gaat uiteindelijk toch wel door, als Europa zich er mee bemoeit·quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar denkt de staat gelukkig anders over, de Hedwige polder mogen we ook al houden.
En een stuk van Utrecht niet te vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mits de testen met het afsteken en wegdrijven van Friesland geslaagd zijn uiteraard.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geef eens 1 argument waarom dat een schandaal op zich isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is een schandaal op zich trouwens. Maar dat gaat uiteindelijk toch wel door, als Europa zich er mee bemoeit·
1 maar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef eens 1 argument waarom dat een schandaal op zich is?
Vroeg ze ook naar je ID toen je bier kocht?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Trouwens, gisteren in de supermarkt. Ik betaal met een briefje van 20 euro en die dame legt dat papiertje onder zo'n lamp. Dus ik vraag haar: 'Wat controleer je nu eigenlijk?'. Zegt ze: 'Ja, weet ik ook niet precies, maar we moeten het wel doen'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Trouwens, gisteren in de supermarkt. Ik betaal met een briefje van 20 euro en die dame legt dat papiertje onder zo'n lamp. Dus ik vraag haar: 'Wat controleer je nu eigenlijk?'. Zegt ze: 'Ja, weet ik ook niet precies, maar we moeten het wel doen'.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef Suijk het volgende:
Jij rare hooliganquote:
de NIMBY procedure van de overheid om maar gewoon belachelijke projecten ergens neer te plempen is net zo goed een crime.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef Prosac het volgende:
NIMBY.. de crime van onze samenleving. Iedereen vindt aangedragen oplossingen voor problemen, geniaal, briljant en geweldig.. totdat blijkt dat het vlakbij hun huis zal zijn.
ik maak het maar al te vaak mee
was leukquote:
Is soms ook wel waar maar over het algemeen vinden burgers projecten al snel belachelijk en niet in hun omgeving passen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
de NIMBY procedure van de overheid om maar gewoon belachelijke projecten ergens neer te plempen is net zo goed een crime.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liefs uit Londen vind ik één van de mooiste liefdes liedjes die er is
51 per dag. Knap hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Ole mag ik nu jouw msn? heb nu 8000 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |