Dat zocht ik dus, bij de bouwmarkt wezen kijken, maar zit alleen een knop voor tijdsduur en een met een maantje en zonnetje.quote:Wellicht zit er ook al een knopje voor op, om altijd te branden
Die lampen zijn er iig wel. Ik heb er hier ook eentje hangen met drie standen, beweging, constant of uit. Geen idee van welk merk, hing er al toen ik het huis kocht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef 330d het volgende:
Dat zocht ik dus, bij de bouwmarkt wezen kijken, maar zit alleen een knop voor tijdsduur en een met een maantje en zonnetje.
Ik wil dus een lamp die gewoon op beweging werkt, maar als het nodig is dat ik dmv knopje deze constant laten branden voor een bbq-avond bijv.
Ja kan natuurlijk ook, ga maar even om de minuut zwaaien als je savonds tot laat in de tuin zit bijv. na een bbq.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef Kwameisje het volgende:
Af en toe vrolijk zwaaien naar de lamp als je buitenzit?
Zo ongeveer:![]()
meer bier schenken, dan valt er af en toe iemand van z'n stoel en moet je zelf niet zwaaien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:03 schreef 330d het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook, ga maar even om de minuut zwaaien als je savonds tot laat in de tuin zit bijv. na een bbq.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Ik heb namelijk bij de ene lichtpunt een schakelaar in de woonkamer en bij de lichtpunt aan schuurtje 2 wisselschakelaars, de een in woonkamer en de ander in het schuurtje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
wij hebben een losse melder ( en losse lamp natuurlijk )
gewoon een schakelaar gezet OVER de bewegingsmelder heen
schakelaar in rust -> lamp reageert op de melder
schakelaar uit rust -> lamp aan en melder vind t allemaal prima
simpel doch functioneel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |