Waar zijn de Japanners?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:09 schreef GizartFRL het volgende:
Keukenhof:
Foldervoorstelling:
[ afbeelding ]
Werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Ik ben er een keer geweest, en ik had het gevoel alsof ik een jappen kamp liep. Alleen slaan ze je daar niet maar proberen ze je daar het leven zuur te maken door in de weg te lopen en je te verblinden met hun foto toestellen. En als je je dan door zo'n groepje jappen gevlochten hebt dan zit er wel een 1 of andere zeug van een huisvrouw met een kinderwagen voor je.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat is er nou leuk aan bloemetjes kijkenIk woon er 10 minuten vandaan, maar ben er nog nooit geweest. 4 uur in de rij staan voor bloemetjes en Japanners?
Volgens mij dragen die vrouwen de keukenhof op hun harsens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef Paul het volgende:
Huisvrouwen @ keukenhof
[ afbeelding ]
Jappies
[ afbeelding ]
Wie is toch die infantiel op jouw avater? Zie hem wel is voorbij komen hier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:37 schreef J.Herrer het volgende:
Wat komen die Jappen hier sowieso doen eigenlijk?![]()
Ze hebben zelf de grootste stad ter wereld binnen hun landgrenzen en dus feitelijk alles wat een moderne stadsmens nodig heeft en hebben daar ook zat van zulke gardens, vaak zelfs nog mooier dan dat suffe keukenhof
Baas Onurquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:39 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Wie is toch die infantiel op jouw avater? Zie hem wel is voorbij komen hier.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:40 schreef porsche1 het volgende:
Ben er ook nog nooit geweest, wil er ook niet heen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben er ook nog nooit geweest. Land van Ooit ook nog niet, net als Madurodam.
Is dit trouwens echt? Of is het in scene gezet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef B.E.D het volgende:
TS heeft de clitorozen en de roos uit eigen doos gemist.![]()
Hallo, het de enige echte Jan hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Is dit trouwens echt? Of is het in scene gezet?
Het Lijkt me dat je die geluidsopnamen niet zomaar mag gebruiken zonder toestemming van die andere.
Zo bedoel ik het niet. Ik vraag me af of die persoon aan de andere kant van de lijn echt van niks weet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hallo, het de enige echte Jan hoor.
De vriend van de sterren.
isquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:39 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Wie is toch die infantiel op jouw avater? Zie hem wel is voorbij komen hier.
Ik denk dat vooral de (mooie) bloemetjes je interesse moeten hebben. De mensen die er rondlopen zijn slechts bijzaak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:42 schreef Min-e het volgende:
Gewoon heel veel bloemetjes, oudere mensen en Japanners. Als voorgaande niet je interesse heeft hoef je er ook niet heen.
Alleen maar omdat de bloemen er in een grotere hoeveelheid aanwezig zijn, maakt ze niet mooier.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de (mooie) bloemetjes je interesse moeten hebben. De mensen die er rondlopen zijn slechts bijzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |