Inderdaad Frans is en vind ik de minste van allemaal. sneu voor Mari tijdens de generale repetitie was ie goed vertelde Beau en Lieke.. maar tijdens de live uitzending was een klein foutje te zien. En dat deed hem de das om.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ursúl gaat nog ( Lena), maar Frans is de dancing clown van het stel ..
Ik ben ook een leek maar kan juist als ze zich strakker aan de dans houden beter zien of iets een beetje klopt. Nu vind ik het meer een soort So you think you can dance maar dan voor onbevoegde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel de enige zijn () maar ik vind het er wel op vooruit gegaan, de show, ten opzichte van vorige jaren. Het is wat sneller, wat flitsender, wat nieuwer. Het presentatieduo valt me ook álles mee eerlijk gezegd, zo na drie shows gezien te hebben.
De echte dansliefhebbers/kenners zullen zich idd wel wat ergeren aan het vele freestylen, maar voor leken zoals ik is het wel leuker om te zien denk ik.
Ja ze lijkt mij wel leuk..Julie is wel beetje streng als juryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Dit kan je toch niet meer hóren, die rotmuziek na 134 keer oefenen?
Wel een leuk mens lijkt me dat, Nicolette
Ze mistte 2 keer haar positie, ze lostte het aardig op, maar het kwam op twee momenten niet helemaal lekker uit tussen haar en Peter. Ik moet zeggen dat ze wel "fierce" is, om t woord even te gebruiken, maar ik meen toch echt fouten gezien te hebben. Ach ja, maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Dan ben ik vast ook een blinde vink, ik zag geen fout bij Nathalie.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ze mistte 2 keer haar positie, ze lostte het aardig op, maar het kwam op twee momenten niet helemaal lekker uit tussen haar en Peter. Ik moet zeggen dat ze wel "fierce" is, om t woord even te gebruiken, maar ik meen toch echt fouten gezien te hebben. Ach ja, maakt ook niet uit.
Als lange frans en ursul maar het veld ruimen, dan kan de echte strijd beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |