Dit was dan ook totaal niet haar toonhoogtequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef Starlie het volgende:
Wat mij betreft gaat dansen Nathalie beter af dan zingen... Het is net een kraai!
quote:
Oh het is me niet opgevallen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Al zijn er bij Julie wel wat zwangerschapskilootjes blijven hangenWas me tot nu toe niet opgevallen trouwens.
al mag ik daar eigenlijk niks van zeggen.. bij mij hetzelfde euvel![]()
Marcus mag zeker vaker in beeld komen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Bizar momentje he, dat tweede been er omheen vouwen en dan verder niet bewegen met je lijf!
Dan heeft ze dus allemachtig sterke armspieren denk ik?
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de vaste 'profs' niet meer meedansen. Marcus moet veel vaker in beeld! En dat leuke meisje met dat buitenlandse accent, hoe heette ze ook alweer. Ze danste met Winston Post.
Ik vind het ook een heel terecht finale!
En jammer/gek dat er zo weinig gepost wordt dit jaar hier. Of zou er gewoon amper gekeken worden door FOK-ers deze keer?
Ik denk ook Nathalie..Het zit haar elke week goed mee en ze heeft ritme qua dansen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat nathalie volgende week gaat winnen, bij haar gaat alles heel natuurlijk
je zou haast denken dat die 2 werkelijk wat hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Nathalie wint. De chemie tussen haar en die vreselijk goed Nederlands sprekende Oostenrijker (toch?) is echt heel erg voelbaar, wat een feestbeesten!
Ze zijn leuk samen he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je zou haast denken dat die 2 werkelijk wat hebben
Ja dat dacht ik ook... die hebben volgens mij ook wel "iets" gehad... er waren veel geruchten en vlak na DWTS gingen Barbara en haar vriend uit elkaar.... maar ja dat kan ook toeval zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef Greys het volgende:
... oh en dat dacht ik van Marcus en Barbara dus echt, dat ze wat hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |