En dat deed je iedere keer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:34 schreef LangeJan het volgende:
Standaard DOS rituelen,
C:/cd games
C:/GAMES/cd wolf3d
C:/GAMES/WOLF3D/wolf3d -goobers
same!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:34 schreef LangeJan het volgende:
Standaard DOS rituelen,
C:/GAMES/cd wolf3d
C:/GAMES/WOLF3D/wolf3d -goobers
Ik heb geen idee wat die 'nieuwe' termen allemaal inhouden. Ik denk dat ik er niks aan zou missen als ze er niet waren geweest. Pure marketingpraat dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja? Zoals Multiprogramming? Multithreading? Virtual memory? Segmentation? Paging? Disk caching?
DOS was een prima OS imho, maar het is natuurlijk al jaren achterhaald door moderne OS'en.
Als je niet eens weet wat het allemaal inhoud, kun je ook moeilijk zeggen dat het maar marketingpraat is.quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die 'nieuwe' termen allemaal inhouden. Ik denk dat ik er niks aan zou missen als ze er niet waren geweest. Pure marketingpraat dus.
Noob, je hoeft die .exe er heul niet achter te zettenquote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef jagga het volgende:
[..]
same!
mijn ritueel zodra mijn pa terug kwam met zijn laptop () van zijn werk.
C:/GAMES/cd mk3
C:/GAMES/MK3/mk3.exe (geloof ik)
aaaah die goede ouwe tijd
Multithread weet ik nog wel, dat is inderdaad wel nuttig. Maar readyboost, readydrive etc. Ze zouden ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat alles gewoon werkt, zonder al die fratsen uit te halen. Klinkt een beetje als een wasmiddelreclame: "Nu met gepatenteerde actieve PH-waarde, dermatologisch getest, met zijdeproteïne" Wat een onzin, als het maar gewoon werkt!quote:Op maandag 20 april 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat het allemaal inhoud, kun je ook moeilijk zeggen dat het maar marketingpraat is.Dat is gewoon dom gezwets.
copy con wolf3d.batquote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat deed je iedere keer?OP een gegeven moment typ je toch gewoon het hele pad in
Overigens moet het met een \ en niet /
Dat dan weer wel inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Multithread weet ik nog wel, dat is inderdaad wel nuttig. Maar readyboost, readydrive etc. Ze zouden ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat alles gewoon werkt, zonder al die fratsen uit te halen. Zoals vroegâh
quote:Op maandag 20 april 2009 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Noob, je hoeft die .exe er heul niet achter te zettenen het is \
Zou Vista ook een gepatenteerde actieve PH-waarde hebben, dermatologisch getest zijn en met zijdeproteïne gevoed worden?quote:
Transport Tycoon.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
En die spellen dan:
Ik noem een Sam and Max, Day of the Tentacle, Keen, Xwing/Tiefighter, Sim City, Prince of Persia etc. Toen was het spelen van spelletjes zo veule vetter
Tetris is toffer.quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Transport Tycoon.Die graphics
Die waren hun tijd wat dat betreft al best ver vooruit en dat met enkele MB's.
[ afbeelding ]
En ik speelde ook veel Kings Quest en later Phantasmagoria, Beast Within. De kwaliteit van de video was gewoon ronduit bagger maar toen was dat al "mooi".
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik spreek alleen MS DOS.
HOU JE BEKSLASH!1
Jaaa Transport Tycoon, geweldig spel was dat. Je kunt het nu ook nog steeds spelen met de reverse engineered variant: OpenTTDquote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Transport Tycoon.Die graphics
Die waren hun tijd wat dat betreft al best ver vooruit en dat met enkele MB's.
[ afbeelding ]
En ik speelde ook veel Kings Quest en later Phantasmagoria, Beast Within. De kwaliteit van de video was gewoon ronduit bagger maar toen was dat al "mooi".
Nogal logischquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef servus_universitas het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar MS-DOS draaide als een tierelier.
Ach zo?quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die 'nieuwe' termen allemaal inhouden. Ik denk dat ik er niks aan zou missen als ze er niet waren geweest. Pure marketingpraat dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |