HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
Iedereen is er wel een keer in geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Een relatie met Hara is vergelijkbaar met Groningen? Boers en veel te dicht bij de friezen?
Denken dat Hara niemand kan vinden om je neukenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.
Dus je ligt met je ouders in bed. Dit bevestigt al mijn vooroordelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, mijn ouders zijn nu wakker, nog enger!
Om je neuken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat Hara niemand kan vinden om je neuken
Zoek eens een foto van haar op.
Jouw hele topic faalt hier een beetje hard en dan noem je mij failhare?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK OPEN OOK É;EN TOPIC HOOR![]()
Stiekem alleen om jou omdat ik al jaren een secret crush heb.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Een relatie met Hara is vergelijkbaar met Groningen? Boers en veel te dicht bij de friezen?
Wat ben ik het vervloekt erg met jou eens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Dat mensen in dit soort topics zoveel reacties kunnen maken. Zal wel een instroom van ONZ-ers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |