Had ik je nummer maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die idioot die me soms 's nachts belt en vervolgens niets zegt?
die heb je dus nou om zeep geholpenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:57 schreef Harajuku. het volgende:
NEE!
Ik heb al jaren een secret crush on PP./
0906-sadness ?quote:
CRAP!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:58 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
die heb je dus nou om zeep geholpen
Sucks to be you.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zul je ook nog eens zien dat ie lelijk is, just my luck
ach je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mja... het zit je ook niet mee he!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hahaha, dat is the line die altijd gebruikquote:
Ben jij lekker"?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja... het zit je ook niet mee he!
Zo ontmoet je nooit meaningfull relationships!
Ik weet vrij zeker dat er een woord mist in die zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha, dat is the line die altijd gebruik
Oh ja, "ik".quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er een woord mist in die zin.
Dat is een subjectieve mening. Ik ken je voorkeuren nietquote:
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is een subjectieve mening. Ik ken je voorkeuren niet
En het is maar de vraag of het klikt
Ow joy, van die labiele kras typjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?
Geweldig wat een beeld je kan creëren op zo'n forumquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet toevallif dat jij R&P chicks neukt, dan moet er toch wel een béétje mooi inzitten?
Gelukkig ben ik ook kritisch en kan ik het beeld wat er van mij heerst hier enigszins nuanceren...quote:
Mmh ik ken tenminste twee mensen die wél in Beilen zouden uitstappen en dat nog rationeel denken te kunnen verklaren ook in de trant van ja maar mijn huis staat daar - wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
En daar niet verder mee durft te gaan
SHOW SOME BALLS, GODDAMNIT
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:14 schreef Harajuku. het volgende:
MLI toch, en nog iemand.. Wie ook alweer.. Hmmm
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoorquote:
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:15 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Mmh ik ken tenminste twee mensen die wél in Beilen zouden uitstappen en dat nog rationeel denken te kunnen verklaren ook in de trant van ja maar mijn huis staat daar - wat een kutsmoes
Snap niet dat ze in eerste instantie meteen naar Groningen zijn gegaan eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoor
[..]
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.
Ik heb MLI niet geneuktquote:Op zaterdag 18 april 2009 04:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik onthoud dat allemaal niet meer hoor
[..]
Maar als ze naar Grunn willen stappen ze niet uit in Beilen, doh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |