ooit gehoord van Google?quote:
Ik wil je bij deze uitnodigen verder te discussieren op een onlangs aangemaakt topic voor mensen die geen leven hebbenquote:
Omdat jij niet kan spellen heb ik geen leven? Werkelijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:31 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik wil je bij deze uitnodigen verder te discussieren op een onlangs aangemaakt topic voor mensen die geen leven hebben
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan spellen heb ik geen leven? Werkelijk?
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik kan seksen heb ik geen leven, werkelijk?
Ik kan keiveel seksen, ik wil alleen nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar niet seksen, anders had je dit topic niet geopend, hé.
das niet gezondquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan keiveel seksen, ik wil alleen niet
Waarom wil je niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is het idd verstandig om eerst de primaire levensbehoefte in orde te krijgen voordat je naar de volgende fase wilt. Beetje algemene kennis opdoen van de wereld is geen overbodige luxe als je van mening bent dan Skopje in Nederland ligt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:40 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
das niet gezond
al naar de dokter geweest?
Omdat ik pas weer wil als ik een relatie heb.quote:
Het ging over de kroeg Skopje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef sappo het volgende:
[..]
Misschien is het idd verstandig om eerst de primaire levensbehoefte in orde te krijgen voordat je naar de volgende fase wilt. Beetje algemene kennis opdoen van de wereld is geen overbodige luxe als je van mening bent dan Skopje in Nederland ligt.
Nooit meer een antwoord op wat?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Jal ik antwoord maar niet.
Ik vertelde ex da tmijn ouders hem nooit leuk vonden. Toen ging ie van BOOOHOOO NU KOM IK NOOIT MEER
Nooit mee een antwoord gekregen![]()
dat is gewoon te erg damnnn had ie in het begin wel ballen dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Jal ik antwoord maar niet.
Ik vertelde ex da tmijn ouders hem nooit leuk vonden. Toen ging ie van BOOOHOOO NU KOM IK NOOIT MEER
Nooit mee een antwoord gekregen![]()
Ow, ben jij er zo een...quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik pas weer wil als ik een relatie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |