wees blij ben er 1x geweestquote:
want? Skopje?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:00 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
wees blij ben er 1x geweest
en voor mij is niet voor herhaling vatbaar
ik had een aanvaring met die kale skinhead van een uitsmijter met als gevolg een lifetime verbodquote:
dan had je idd gelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef Harajuku. het volgende:
Hahah, ik ga helemaal kapot hier. Hij durft niet hier te komen door mijn ouders (???)
Dus ik wtfZegt ie hahaha I kid you not, hij zei "Kom dan in mijn schuur"
WHAT THE HELL! Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Ik ben nu aan t huilen van t lachenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dan had je idd gelijk
Geen BALLEN!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
das toch ook niet normaal.. hij is al je ex en dan durft ie niet te komen omdat je ouders er zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nu aan t huilen van t lachen
En jij verzuurdquote:
Terwijl die noooooooooooooooooooit binnen zijn gekomen,z eker niet om deze tijd als ze slapenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
das toch ook niet normaal.. hij is al je ex en dan durft ie niet te komen omdat je ouders er zijn![]()
en ookal waren ze wel binnen gekomen so what.. ik neem aan dat 90% van de MANNEN zich daar echt niet voor schaamt miss alleen de 1e minuutquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Terwijl die noooooooooooooooooooit binnen zijn gekomen,z eker niet om deze tijd als ze slapen.
Echt hèquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:15 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
en ookal waren ze wel binnen gekomen so what.. ik neem aan dat 90% van de MANNEN zich daar echt niet voor schaamt miss alleen de 1e minuut
tjah het is ook niet voor niets je ex neem ik aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hèEn nu zegt HIJ dat IK hem niet respecteer
Ahahahhahahaha, veeg me op
Ja, dit is inderdaad wat hij altijd doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:19 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
tjah het is ook niet voor niets je ex neem ik aan
En terecht, het is wartaal, zelfs domme mensen kunnen dit topic nouwelijkes begrijpen gezien die het eerder zouden moeten snappen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er worden zoveel topics van mij gesloten, ook al ben ik mod
Nouwelijksquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:21 schreef sappo het volgende:
[..]
En terecht, het is wartaal, zelfs domme mensen kunnen dit topic nouwelijkes begrijpen gezien die het eerder zouden moeten snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |