Whehe.quote:
Ik heb de laatste paginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
Kun je ook schaamliplezen?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste vaginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.
Whut?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Rots het volgende:
Volgens mij zitten ze achter de schermen al te rellen en laten ze ons erbuiten. Ze gunnen ons ook niks hier he.
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Prima KLB topic.quote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef sappo het volgende:
[..]
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.![]()
Maar laten we eens evaluren, wat vind je zelf nu van je eigen topic?
Ik heb zo het idee dat hij wel meerdere mensen niet mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.
Show me some ballen in beilen,quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
En daar niet verder mee durft te gaan
SHOW SOME BALLS, GODDAMNIT
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Same old same oldquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef sappo het volgende:
[..]
Show me some ballen in beilen,
Eigenlijk heb je niks te klagen toch? niet geneukt maar wel goed gespankt op dit forum., ook lekker toch?
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's makenquote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst hadquote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's maken
Je gunt het me gewoon niet hè?!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst had
Blijkbaar!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik moest lachen. Is dit het baggertopic voor vanavond?
Wat lief dat je nu zo matig bent in je uitspraken, ben je bang dat je hier verscheurt gaat worden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |