quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:21 schreef purplerose het volgende:
mmmmmbop bappadudaaaa yeahhhh
hanson broertjes op veronica
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:26 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier. Er is wel iets dat me dwarszit.
quote:
Nou ik ben bang dat er iemand boos op me is. En daar houd ik niet van, vooral nu ik stage heb. Ik wil graag vragen wat er aan de hand ik, maar weet nog niet hoe ik dat moet doen.quote:
Zou 't toch proberen aan te kaarten bij die persoon. Er is ongetwijfeld een aanleiding voor jou om te denken dat hij/zij boos is, dus daar moet je 'gewoon' naar vragen, hoe lastig ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nou ik ben bang dat er iemand boos op me is. En daar houd ik niet van, vooral nu ik stage heb. Ik wil graag vragen wat er aan de hand ik, maar weet nog niet hoe ik dat moet doen.
Volgens mij is de rest van het land ook wel aardig wat het weer betreftquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt prachtig weer meegenomen inderdaad
Morguh !quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef themauster het volgende:
Goedemorgenzit weer klaar voor Ekdom time
Die producer mag van mij wel naar de kapper. een beetje een raar kapselquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh !. Ramon is er zo te zien ook niet. 't is dus Ekdom en een nog onbekende producer...
Morguh stadjer! Dat was idd weer een leuke meevaller toen het gordijn open gingquote:
Haha, dat had jij dus ook al gezienquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Die producer mag van mij wel naar de kapper. een beetje een raar kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |