Jammerquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:53 schreef purplerose het volgende:
nee zelfs met drugs op heb ik daar geen smaakpappillen
ik wacht ook nog steeds op de beloofde paarse olifantjes!quote:
quote:
Van mij?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik wacht ook nog steeds op de beloofde paarse olifantjes!
nee niet van jouquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van mij?!
Ik moet echt dronken geweest zijn mocht ik enige belofte gedaan hebben.Paars wil ik mijn eigen olifant toch niet noemen
Dat maakt het nog niet aangenaam.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:57 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
tis een normale lichamelijke functie heur!
Je geilt gewoon op me hequote:Op zaterdag 18 april 2009 03:02 schreef purplerose het volgende:
dat was een extra aanvulling op wat ik antwoordde op jou
in your dreamsquote:
Dat niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs interessanter dan de eerste seconden van het 22 uur nieuws van donderdag?
leg uit?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mag dan geen Eddie Vedder zijn, ik ben een goede 2e
im saving myself for him 0-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog vrijgezel bent?!
Ik dacht dat ie wel meer dan 3 plaatsen zou bezetten. En daarna ergens Ekdom en Corton. En Hugo natuurlijk.quote:
ja laten we ekdom en corton niet vergetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel meer dan 3 plaatsen rot bezetten. En daarna ergens Ekdom en Corton. En Hugo natuurlijk.
Ik ben kansloos dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja laten we ekdom en corton niet vergetenmjammm
skunkanansie - weep
Tijdens EW liep hij nog in de studio.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:12 schreef purplerose het volgende:
en Hugo, mijn Hugo, hoe is het met hugo is die nog wel es te zien eigenlijk?????
wtf helemaal me honnie gemistquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens EW liep hij nog in de studio.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien had je toch je liefde moeten verklaren toen je de kans had in de studio.
Dan moet je misschien maar Michiel lief aankijken of je nog weer eens langs mag komen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik weet het, ik was gewoon zo overrompeld door zn aanwezigheid dat ik helemaal weke knietjes kreeg
Die komt bij Gerard. En Gerard komt over zo'n 5 minuten binnenvallen om sfeer te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:24 schreef purplerose het volgende:
wat een lekkere nrs draait veronica vannacht, is er al teken van de little big band bij giel?
Ff met Tjibbe regelen. Kom je in plaats van Elize volgende week.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:25 schreef purplerose het volgende:
Misschien maar es een overval plegen op ekstra weekend wat ik ook es gedaan heb met Giel
Ga je ook weer mee dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff met Tjibbe regelen. Kom je in plaats van Elize volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |