Jij kan best rappen volgens mij Hans!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef -Hans- het volgende:
Wanda is opzoek naar een lekkere rappert.
qua muziek wel ja, ik zit er echt voor het freakgebeuren of superleuke bandjes zoals little big bandquote:
Ze zijn al een tijdje niet meer geweest. Paar maand geleden waren ze er nog 2 a 3 keer per maand.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer zooooo gaaf
Quanta Costa?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je eens op zoek bent naar nieuw servies, mijn moeder heeft een webwinkel waar ze Frans Servies verkoopt
Ja, je weet toch!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij kan best rappen volgens mij Hans!
Echt waar? Ik ben echt een kneus als het om websites gaat en probeer mijn moeder te helpen waar mogelijk.Bij mij werkt het prima met ff trouwens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe. Die site gaat niet helemaal lekker in Firefox.
Op mijn laptop (met XP) breekt de boel nog wel enigszins uit. Die webshop werkt wel goed trouwens. Zelf gedaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben echt een kneus als het om websites gaat en probeer mijn moeder te helpen waar mogelijk.Bij mij werkt het prima met ff trouwens.
Nee, gedaan door iemand. Ik ben me pas gaan interesseren nadat mijn moeder dit is gaan doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op mijn laptop (met XP) breekt de boel nog wel enigszins uit. Die webshop werkt wel goed trouwens. Zelf gedaan?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:21 schreef purplerose het volgende:
mmmmmbop bappadudaaaa yeahhhh
hanson broertjes op veronica
Ik ben ff met je mee geswitcht. Als ik dan nog wakker ben, schakel ik over een uur weer naar 3FM, want dan komt Ekdom binnenvallen. Krijg je meteen sfeer.quote:
Schakel dan over naar KX voor echte muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben ff met je mee geswitcht. Als ik dan nog wakker ben, schakel ik over een uur weer naar 3FM, want dan komt Ekdom binnenvallen. Krijg je meteen sfeer.
Dan moet ik de computer weer aanzetten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schakel dan over naar KX voor echte muziek
Ok, goed excuusquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan moet ik de computer weer aanzetten.
Ik wil niet eens weten wat voor vieze dingen jij daar mee doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:28 schreef purplerose het volgende:
nouja zeg ik kan geeneens meer een plaatje posten
Zelfs interessanter dan de eerste seconden van het 22 uur nieuws van donderdag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Zelfs het nieuws is interessanter.
Ik kop het maar in.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:38 schreef purplerose het volgende:
het was een plaatje van lipsmackers skittles smaakje
nix pervers
Als het niet voor de mond is, vraag ik mij het nut van de skittles smaak af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kop het maar in.
Voor welke lippen?!
Als je geen vagina hebt kan je de vraag niet beantwoorden volgens mij.Wie weet hebben vrouwen wel smaakpuppilen daar?1quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het niet voor de mond is, vraag ik mij het nut van de skittles smaak af.
Dat vroeg ik mij dus af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je geen vagina hebt kan je de vraag niet beantwoorden volgens mij.Wie weet hebben vrouwen wel smaakpuppilen daar?1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |