Misschien horen we het PSB Alarm ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, las het op zijn twitter. Ben benieuwd ! Ook wel tof trouwens dat Ekdom weer is te horen op het tijdslot waar normaal gesproken Timur is te horen.
quote:Daar istie dan weer : Een nieuwe Freak 11, met alweer 5 nieuwe binnenkomers en een nieuwe freakandel speciaal!
1 ) One Day - The Juan Maclean
2 ) Don't Upset The Rhythm - The Noisettes
3 ) You've Got To... - The Young Punx
4 ) French Navy - Camera Obscura
5 ) Extraball- Yuksek
6 ) Gumball Machine Weekend - Yppah
7 ) We Don't Wanna Put In - Stefan & 3G
8 ) Parliament - Peter Von Poehl
9 ) Digital Hearts - Howling Bells
10) Fitz And The Dizzyspells - Andrew Bird
11) Headlock - Esser
Wie is dat? Noooooooit van gehoord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:53 schreef -Hans- het volgende:
Floris D geeft 'm een 9 !
Niet?! Yuksek is trouwens nog gedraaid tijdens MYA (uur 1). Die vond ik wel aardig klinkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:58 schreef purplerose het volgende:
Er staat geeneen nr in die ik ken of leuk vindt
Je hebt van die mensen die je bijna nooit ziet en ineens beslissen ze dat de OP vernieuwd moet worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat plaatje in de OP nog maar niets hoor, veel te donker
Nope helemaal nixquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?! Yuksek is trouwens nog gedraaid tijdens MYA (uur 1). Die vond ik wel aardig klinken.
Hier kan alles, dat weet je. Dus laat je lekker gaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nope helemaal nix![]()
![]()
ben trouwens nu wel op het level van stoned zijn dat ik lompheid ga vertonen![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die je bijna nooit ziet en ineens beslissen ze dat de OP vernieuwd moet worden.
Oeh Tof! je blijft dan toch nog wel eventjes he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nope helemaal nix![]()
![]()
ben trouwens nu wel op het level van stoned zijn dat ik lompheid ga vertonen![]()
![]()
![]()
komt goed, ga vooral dingen omstoten en als ik naar de keuken loop ofzo dan neem ik de bocht tekort en loop ik tegen de deurpost aan ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier kan alles, dat weet je. Dus laat je lekker gaan.
O, daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
komt goed, ga vooral dingen omstoten en als ik naar de keuken loop ofzo dan neem ik de bocht tekort en loop ik tegen de deurpost aan ofzo
Ja ik ben er nog wel ff, ik wil het liefste little big band nog horen/zienquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh Tof! je blijft dan toch nog wel eventjes he?
wtf is dit nou weer?! draai dan ajb Manu Chao - Bongo Bong
Tof! Nou, dan merken we het welquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog wel ff, ik wil het liefste little big band nog horen/zien
misschien krijg ik nog wel ineens een creatieve brainwave die ik moet uiten, you never know @ my place
oe kjoet! gedeelde lompheidquote:
Als je eens op zoek bent naar nieuw servies, mijn moeder heeft een webwinkel waar ze Frans Servies verkooptquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
komt goed, ga vooral dingen omstoten en als ik naar de keuken loop ofzo dan neem ik de bocht tekort en loop ik tegen de deurpost aan ofzo
Vond het de vorige keer zooooo gaafquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof! Nou, dan merken we het wel![]()
. Big Band lijkt mij ook wel tof
Jup, ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer zooooo gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |