Ja, daar dacht ik ook aan, maar die stottert niet als ze zingt....quote:
:pquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn die "goeiemoggel" gebruiken....
Middag Leon!
Whehehe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
:p
Ik normaal ook niet, maar met dit weer mag alles!
Was Rob gisteren eigenlijk alweer terug van vakantie? Dan moet ik SIebelink en Stenders en de Freakolympics nog even terugluisteren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan, maar die stottert niet als ze zingt....
Oh wacht, Poker Face is er ook wel één!
Ja, hij was weer terug. Henk was er ook nog 's middagsquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was Rob gisteren eigenlijk alweer terug van vakantie? Dan moet ik SIebelink en Stenders en de Freakolympics nog even terugluisteren.
Las net trouwens dat Rob jarig is vandaag. 44 is die ouwe lul al
Ik dacht dat hij ouder wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was Rob gisteren eigenlijk alweer terug van vakantie? Dan moet ik SIebelink en Stenders en de Freakolympics nog even terugluisteren.
Las net trouwens dat Rob jarig is vandaag. 44 is die ouwe lul al
Lag laatst ook helemaal krom toen Henk voor Van Inkel inviel. Hij moest blijlkbaar even zijn hart luchten want hij bleef 10 minuten doorlullen, klagen en samenzweringstheoriën uitleggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, hij was weer terug. Henk was er ook nog 's middags, dat moet je echt gaan luisteren
!!!!
Hehehe! Hij heeft altijd van die prachtige aankondigen of verhalen (die volgens hem de waarheid zijn, terwijl 't helemaal anders is....)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lag laatst ook helemaal krom toen Henk voor Van Inkel inviel. Hij moest blijlkbaar even zijn hart luchten want hij bleef 10 minuten doorlullen, klagen en samenzweringstheoriën uitleggen
Ha! Was leuk. En nee, ik heb hem compleet genegeerd. Wat denk ik effectiever was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey
Hoe was het bij Gimmick? Matthijs nog geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |